A Mercedes szupermodern lágyhibrid benzinmotorját is kinyírta a CO2-kvóta
A gyártóknak kényszerű módon a drágább plugin hibrid hajtásláncokat kell előnyben részesíteniük.
A gyártóknak kényszerű módon a drágább plugin hibrid hajtásláncokat kell előnyben részesíteniük.
Az új tervezet elfogadása komoly kihívás elé állíthatja az autógyártókat.
A népszerű kompakt 48 V-os lágyhibrid rendszert és digitális műszeregységet kapott.
A bajorok két legyet ütnek egy csapásra, az új gázolajos motorok nagyobb dinamikát biztosítanak szerényebb károsanyag-kibocsátás mellett.
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
A hegyomlásnyi nyomatékú gázolajos erőforrást valós közúti körülmények mellett tesztelték.
Az ID.3 piacra kerülését igen komoly szoftverproblémák hátráltatják, amit most belső források is megerősítettek.
A CO2-kvóta miatti bírságok már felérnek egy kegyelemdöféssel. Sok gyártónál ez élet-halál kérdése lehet.
A japán gyártó nemcsak azokra a piacokra fókuszál, melyeket éppen fojtogat a CO2-kvóta.
Hosszú idő után most először kevesebb divatterepjárót adtak el a németeknél, mint korábban. Ennek oka többek közt a CO2-kvóta.
Az autópályákon a klímavédelem miatt vágják meg jelentősen a nappali sebességhatárt.
Hamarosan érkezik egy zöld rendszámos új Dacia, mely sokat segíthet a márkának a CO2-kvóta teljesítésében.
Előfordulhat, hogy egy cégnek több bírságot kell majd fizetnie, mint egy teljes éves nyeresége.
Szakértők szerint az ország csak drasztikus intézkedések bevezetésével lesz képes megfelelni a klímacéloknak.
A gyártók már csak a villanymotoros modellek széles körű bevezetésével tudnak megfelelni a szigorodó környezetvédelmi normáknak. A fejlesztések szakadatlanul folynak, nőnek a hatótávok, és a telepek élettartamát is egyre jobban kitolják.
Az egyre kelendőbb divatterepjárókat elsősorban a nagy fogyasztásuk és magas károsanyag-kibocsátásuk miatt éri kritika.
Régóta mondják szakértők, hogy nem csak az elektromos autókkal lehet harcolni a klímavédelemért. Ennek nyomán a támogatásokat is, lehet, hogy át kéne gondolni.
Titkos, VIP klímavédelmi zöldrendezvény volt a minap Szicíliában.
Igen érdekes világ a CO2-kvóták kereskedelme az autóiparban is. Ha valakinek sok fel nem használt van belőle, jó pénzért eladhatja másnak.