Mostantól egy Mercedes a leggyorsabb sorozatgyártású autó a Nordschleifén
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.
A második világháború előtti stuttgarti járgánynak alaposan megkérik az árát, és az új tulajnak bőven lesz még munkája vele.
A stuttgarti gyártó népszerű kompakt szedánja hamarosan generációváltáson esik át.
A nyitható tetejű hófehér terepjáró mozgatásáról egy 630 lóerős biturbó V12-es motor gondoskodik.
A kompakt Mercedesek mostantól saját fejlesztésű motort kapnak.
A Forma–1-technikát közúton felvonultató újdonság külsején is változtatnak.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.
A hűtőrács világító díszítése elektromos problémákat okozhat egyes stuttgarti divatterepjárókon.
Érkezőben a nemrégiben debütált S-osztály első igazán sportos és egyben plugin hibrid változata.
A 730 lóerős biturbó V8-assal szerelt csúcsmodellnek alaposan megkérik az árát.
A Mercedes EQC különleges kivitelének hasmagassága még a G-osztályét is meghaladja.
Hamarosan már csak és kizárólag automata váltós Mercedeseket lehet majd vásárolni.
Az 5 literes V8-as benzinmotorral szerelt típus behúzta a harmadik ikszet.
A német gyártó alacsony légellenállású és relatíve könnyű újdonságát ritkán kell majd töltőre csatlakoztatni.
A Mercedes-AMG legkisebbnek szánt újdonsága nagyon könnyű és kis méretűre összecsukható.
A gyártóknak kényszerű módon a drágább plugin hibrid hajtásláncokat kell előnyben részesíteniük.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.