Világújdonság légzsák kerül az új Mercedes S-osztályba
A német gyártó által kifejlesztett új technika a hátul ülőket védi frontális ütközés esetén.
A német gyártó által kifejlesztett új technika a hátul ülőket védi frontális ütközés esetén.
Az újdonság alig több mint 4 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Hatalmas hátsó szárnnyal és bőven 700 lóerő feletti teljesítménnyel érkezett meg a legújabb csillagos sportkocsi.
A korábban jelzettnél nagyobb mértékű lehet a költségcsökkentő programban tervezett létszámleépítés a Daimler járműipari konszernnél a német dpa hírügynökség szerint.
Nem veti szét az erő a régi német technikát, de a végsebessége rendben van.
Smartville-nek is hívják a Hambach melletti üzemet, amelyben 1997 óta gyártják a kis autókat.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
A Hofele újdonsága kicsit olyan, mint egy nem hivatalos Mercedes-Maybach GLE.
Az idén negyvenötödik születésnapját ünneplő típusból most feltűnt a színen egy új tulajdonosra váró példány.
Itt a megoldás azoknak, akik a 639 lóerős alapteljesítményt túl kevésnek találják.
A középkategóriás modell legolcsóbb változata 16,7 millió forintba kerül.
24 órával a BMW M5 bemutatását követően máris itt az egyik legkeményebb rivális, egyenesen Stuttgartból.
A típus megkapta a legújabb és legnagyobb tudású MBUX infotainment rendszert.
Ezzel a lényegében szalonállapotú régi 190-es Mercedessel egyenesen a 80-as évek végére repülhetünk vissza.
Az átdolgozott LED-es lámpákkal debütált sportkocsik megkapták a gyártó legfrissebb fedélzeti elektronikáját.
Ebben az új német terepjáróban minden körülmények mellett igen jók a túlélési esélyeink.
A komoly teljesítmény és az alacsony fogyasztás az ígéretek szerint ezúttal kéz a kézben jár.
A német gyártó szerint az új felsőkategóriás luxusmodell egy "technológiai tour de force" lesz.