A hétfői vihar után sok helyen már visszajött az áram, de a hibaelhárítást nehezíti, hogy húszméteres fák dőltek a vezetékekre
Az E.ON közölte, hogy 165 ezer ügyfelénél ment el az áram, most az ügyfélszolgálata megerősített létszámmal működik.
Az E.ON közölte, hogy 165 ezer ügyfelénél ment el az áram, most az ügyfélszolgálata megerősített létszámmal működik.
A legnagyobb gond továbbra is az ártéri ingatlanokkal van.
Ennyi okosmérőt telepít ugyanis az E.ON. Az új mérővel az áramfelhasználás mellett a napelemesek a betáplálás is nyomon követhetik.
Mit jelent a háztartási napelemeknél a szaldós helyett január 1-jétől életbe lépett bruttós elszámolás? Milyen feltételekkel lehet mostantól magánszemélyeknek napelemet üzemeltetni, mire kell odafigyelni, hogy az megérje? Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
A beruházással 29 ezer lakos áramellátását akarják biztosítani.
„Hiszünk abban, hogy a legolcsóbb energia az el nem fogyasztott energia” – osztja meg cége ars poeticáját Tóth Zoltán, az E.ON egyedi ügyfél és települési megoldások értékesítési vezetője. Méghozzá egy viszonylag újkeletű szolgáltatásuk, a fogyasztás szabályozása kapcsán. Hogy ez mi fán terem, hogyan és mennyiben tud hozzájárulni az energiahasználat optimalizálásához? Ez is kiderül az alábbi interjúból.
Az áram- és gázszolgáltatók ügyfélszolgálatait megrohamozták az ügyfelek, miután a kormány szerdán bejelentette, hogy már csak korlátozottan fogja a rezsicsökkentést érvényesíteni. Volt, ahol egyórás várakozás után sem vették fel a telefont, azonban ahol felvették, ott sem tudnak egyelőre konkrét válaszokat adni.
A kormány „a villamosenergia-ellátás biztonsága érdekében közérdekből nemzetstratégiai jelentőségű összefonódásnak” minősítette a vásárlást.
89 áruház 136 töltőjénél vehető igénybe a szolgáltatás.
Az állam gyakorlatilag nyíltan tör egyeduralomra a közműszolgáltatások, pl. a gáz, az ivóvíz vagy a szemétszállítás piacán, de az árampiacon nem működött a szokásos kivéreztetéses módszer – a rezsicsükkentés ellenére a cégek talpon maradtak, mert csökkent a világpiaci ár. Most meghökkentő módon próbálják elszipkázni az ügyfeleket az E.ON-tól Azénpénzem.hu szerint.
A két vállalat 1,6 milliárd forint értékben kötött szerződést.
A rossz körülmények között élő család nem érti, hogy lehetett ennyi a fogyasztásuk, a szolgáltató szerint minden rendben működött.
Egy örökösnél jelent meg a követeléskezelő, hogy fizesse ki 2009-ben elhunyt édesapja 2011-ben, idestova hét éve lejárt villanyszámláját. Rémálom, hogy az ügy akár végrehajtásig is fajulhat.
A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.
Az Eon felfüggeszti az ünnepek idejére a kikapcsolásokat.
A szakmai zsűri és a közönség együtt döntötte el, hogy kit hallgatunk a legszívesebben, mikor a legtöbbször végtelennek tűnő várakozás után végre bejelentkezik az ügykezelő a vonal túloldalán.
A rendkívüli hideg miatt szerdától az E.ON is ideiglenes kikapcsolási moratóriumot léptetett életbe, és átütemezi a hosszabb üzemszünettel járó hálózati karbantartási munkákat.
Tíz európai részvénnyel BÉTa néven alternatív kereskedelmi platformot indított kedden a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) - jelentette be Mohai György a budapesti tájékoztatón.