#Eon





A rugalmas energiahasználat egyenes út a plusz bevételhez
 

A rugalmas energiahasználat egyenes út a plusz bevételhez

„Hiszünk abban, hogy a legolcsóbb energia az el nem fogyasztott energia” – osztja meg cége ars poeticáját Tóth Zoltán, az E.ON egyedi ügyfél és települési megoldások értékesítési vezetője. Méghozzá egy viszonylag újkeletű szolgáltatásuk, a fogyasztás szabályozása kapcsán. Hogy ez mi fán terem, hogyan és mennyiben tud hozzájárulni az energiahasználat optimalizálásához? Ez is kiderül az alábbi interjúból.

E.ON E.ON





Pár ezer forinttal és vízforralóval csábítaná magához az állami áramszolgáltató az E.ON ügyfeleit
 

Pár ezer forinttal és vízforralóval csábítaná magához az állami áramszolgáltató az E.ON ügyfeleit

Az állam gyakorlatilag nyíltan tör egyeduralomra a közműszolgáltatások, pl. a gáz, az ivóvíz vagy a szemétszállítás piacán, de az árampiacon nem működött a szokásos kivéreztetéses módszer – a rezsicsükkentés ellenére a cégek talpon maradtak, mert csökkent a világpiaci ár. Most meghökkentő módon próbálják elszipkázni az ügyfeleket az E.ON-tól Azénpénzem.hu szerint.

hvg.hu hvg.hu




Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?
 

Tudja miért a kék a Facebook színe, és a Coca-Coláé miért a piros?

A színek mindig is hatással voltak az emberek hangulatára, közérzetére és érzéseire, arra azonban csak az elmúlt évtizedekben figyeltek fel a kutatók, hogy a különböző árnyalatok a vásárlókat is segíthetnek meggyőzni arról, érdemes megvenniük egy terméket vagy előfizetniük egy szolgáltatásra. Utánajártunk, mit üzen a vevőknek a kék, a piros, a türkiz vagy éppen a lila.

E.ON E.ON