Hozzá nem értés, jogsértések: 15 millióra bírságolta a jegybank az Extreme Digital-eMAG-ot
Problémás volt a társaság ügyféltájékoztatása, hiányosak voltak egyes nyilvántartásai és nem igazolták megfelelő mennyiségű versengő hiteltermék elemzését.
Problémás volt a társaság ügyféltájékoztatása, hiányosak voltak egyes nyilvántartásai és nem igazolták megfelelő mennyiségű versengő hiteltermék elemzését.
A tranzakcióval a két online piactér norvég kézből egy magyar cégcsoport birtokába került.
Közös platformon érhetik el a vásárlók az eMAG-gal összeolvadó cég termékeit.
November 19-én, ráadásul egyszerre, az Emag ernyője alatt feketepéntekezik a két egyesült e-kereskedő. A kínálatban lesznek ingatlanok és AdBlue.
A tavalyi évhez képest 46 százalékkal magasabb forgalmat generált Magyarországon az akció.
A járvány alapból évekkel katapultálta előre az e-kereskedelmet, a legújabb korlátozások pedig épp a Black Friday-jel kezdődő karácsonyi szezonra esnek. Kérdés, a máris túlterhelt futárszolgálatok mennyire fogják bírni az év végi forgalmat.
Idén 100, jövőre 500, 2024-re 1600 automata átvevőpontot telepítenének országszerte. Fél perces QR-kódos átvételt, bankkártyás fizetést ígérnek, hatékonyabb működést remélnek.
Az eddig itthon kizárólag internetes kereskedelemben érdekelt eMAG.hu megnyitotta első magyarországi üzletét – épp abban az időszakban váltanak a fizikai értékesítés felé, amikor Magyarországon is közelíti az e-kereskedelem aránya a nyugat-európai szintet.
Az iskolák bezárása és a home office fokozódó elrendelése nyomán egyre többen vesznek laptopot, táblagépet, de az otthoni sportszerek is népszerűek lettek.
Még mindig robotok nélkül, szerény automatizálással igyekeznek túlélni az év végi hajrát a legnagyobb webáruházak. Kevés a targoncás és a futár, miközben csomagból évről évre több van. Megnéztük, hogyan dolgoznak a raktárakban nem sokkal fekete péntek után, kevéssel karácsony előtt.
Engedélyezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az eMAG.hu online áruházat működtető Dante International Kft. és az edigital.hu online áruházat, valamint országszerte 16 boltot üzemeltető Extreme Digital Zrt. egyesülését.
Nagyot ugrott a magyar internetes kiskereskedelem.
A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban már nem az Extreme Digitalnál költötték a legtöbbet.
A Black Friday napjáig több mint 500 helyen verhették át, ha webáruházban vásárolt, de a legnagyobb fogások mára várhatók. A mai akciózásban már találtunk is olyan mobiltelefont, ami soha nem került olyan sokba, mint amennyiről leakciózták.
A Media Markt fél nap alatt fél hónapnyi forgalmat könyvelt el webáruházán. Az Extreme Digitalnál idén meglepetés volt: az örök slágert jelentő műszaki cikk mellett idén feltűnően sok tisztítószer fogyott.
Az elmúlt években a hazai webshopokban is tapasztalt, ráadásul egyre intenzívebb fekete pénteki érdeklődés miatt ideiglenesen változtatást léptet életbe a vásárlási folyamatban az Extreme Digital. Szokatlan lehet, de mindenkinek jobb így. Megnéztük azt is, mivel készülnek a többiek, az eMag, a Media Markt, az Alza.hu és a Mall.hu.
Karácsonyra viszont egy jóval olcsóbb slágertermékkel, a rollerrel számolnak a hazai webboltok. A magyarországi online kereskedelmi forgalom idén 20 százalékos növekedéssel megközelítheti a 440 milliárd forintot - ha a logisztikai munkaerőhiány nem szab gátat a kiszállításoknak.
Itt a GKI Digital idei toplistája.