Az üzletben mintha már jó ideje válnának Mészárosék, most a házasságnak is vége
Aligha lesz a második leggazdagabb magyar Mészáros Beatrix.
Aligha lesz a második leggazdagabb magyar Mészáros Beatrix.
Legkésőbb csütörtök reggel Svédországba kellene repülnie egy játékra alkalmas csapatnak, de többen is koronavírusosak. Még az is lehet, hogy a tartalékjaikkal mennek. Ha nem tudnak egy csapatot kiállítani, az UEFA nem lesz elnéző.
Bánkódhatnak az ország sportrajongói, nem lesz a hétvégén Kisvárda–Felcsút.
Nem lehet két Európa Liga-selejtezős csapat vezetője vagy tulajdonosa ugyanaz, így aztán négy nappal az után, hogy az NK Osijek bejutott az EL-selejtezőbe, Mészáros Lőrinc eladta a tulajdonrészét egy magántőkealapnak, amelynek nem lehet tudni, ki a valódi tulajdonosa.
A tízmilliárdnyi közpénzzel kitömött felcsúti csapat a szezon kezdetére inkább Brazíliából vagy Portugáliából igazolt focistákat.
Felcsútra igazol az eddig Eszéken focizó Antonio Mance, tehát Mészáros horvát fociklubjából Mészáros magyar fociklubjába kerül.
Megérzik, hogy nem kapnak sok támogatást a lelátóról.
A járvány kezdete óta 23-ról 33-ra nőtt az álláskereső felcsútiak száma, de közmunkás egy sincs a faluban.
Egy, a Puskás Akadémia által a YouTube-on megosztott videofelvétel hátterében feltűnik az épülő „Ifjúsági Sportszálláshely”. Az akadémia első körben 1,5, aztán már 4 milliárd forint tao-támogatást kért és kapott rá, a belsejéről annyit tudni, hogy komoly wellness-részleget rendeltek hozzá.
A Csákvár a Topolya ellen játszott. A szerbiai focicsapat akadémiája korábban magyar pénzen épült.
Hihetetlen összegek ömlöttek az elmúlt években a felcsúti labdarúgásba. Meg is lett az eredménye: Orbán Viktor és Mészáros Lőrinc csapata kiléphet az európai fociporondra. A Felcsút felemelkedésével párhuzamosan azonban tradicionális városi labdarúgóklubok süllyedtek el.
A magyar labdarúgás összes vállalata államközeli, közpénzekből működik. Így tulajdonképpen mindegy is, ki a bajnok és ki esik ki, de azért a Fradinak – politikai okokból is – szárnyalnia kell. Vélemény.
Évekig tartott, mire a DK megszerezte a dokumentumot, de nem azt kapták, amire vártak.
A lehetőség adott, úgyhogy meg is spóroltak maguknak 200 millió forintnyi önerőt.
Az R-Kord Építőipari Kft. győzött a Keleti pályaudvar és Kőbánya felső közötti vágányra kiírt tenderen.