Olasz virtus: íme a valaha készült legerősebb hátsókerék-hajtású Ferrari
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
A most debütált Ferrari 296 Speciale közel 900 lóerővel gyilkolja a hátsó gumijait – jövünk minden fontos részlettel a kihegyezett plugin hibrid sportkocsival kapcsolatban.
Októberben jön az igazi nagy újdonság is.
A Ferrari 296 GTS N-Largo kicsit erősebb és jelentősen szélesebb lett a normál GTS-nél.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
Ezzel az olasz roadsterrel bőven kevesebb, mint 8 másodperc alatt letudható a 0-200-as sprint.
A minden korábbinál több új autót értékesítő olasz márkánál már 50 százalék feletti a részben elektromos hajtású modellek részesedése.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
Karbonszálas elemek, sárga bőr és megnövelt teljesítmény az új Mansory Ferrariban.
Egy év alatt több, mint duplájára nőtt a hajtásukban már villanymotort is felvonultató Ferrarik részesedése.
Itt a megoldás azok számára, akik kevésnek találják a hibrid olasz sportkocsi 830 lóerejét.
Az olasz gyártó sosem adott még el olyan sok autót, mint az elmúlt évben.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban közel 90 tesztautót vezettünk hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
A tökéletesen élethű kivitelezésnek és az aprólékos kézimunkának alaposan megkérik az árát.
A hibrid hajtásláncú olasz újdonság tetejének lenyitása mindössze 14 másodpercnyi időt vesz igénybe.
A hangtalan suhanástól kezdve a normál közúti poroszkoláson át egészen a versenypályás üvöltő száguldásig. Az akár zöld rendszámozható legújabb Ferrari egy nagyon picit megmenti a világot, miközben kaján vigyorral az arcán pusztítja a táltosbenzint és a finom gumikat.
Ezek az olasz sportkocsik kivételesen nem vörös vagy sárga fényezéssel hódítanak.
Itt a megoldás azok számára, akik a 296 GTB-t esetleg túl szerény teljesítményűnek találják.
A Ferrari 296 GTB olyan új, hogy még csak előszériában gyártott darabok járják a bemutatótermeket. A "kismotoros" és hibrid autó megint egy olyan újdonság, ami feszegeti a márka hagyományos értékeinek határait.
A jelek szerint már nem kell sokat várnunk a 296 GTS hivatalos leleplezésére.
A hibrid hajtásláncú Ferrari 296 GTB nyitható tetős változatban is igen jól mutat.