Vitézy Dávid reagált a Lázár által elkaszált vasúti fejlesztésekre: ezek akkor fognak igazán fájni, amikor megérkeznek az EU-s pénzek
A volt közlekedési államtitkár élesen kritizálta a kormány döntését.
A volt közlekedési államtitkár élesen kritizálta a kormány döntését.
„A híd acélszerkezetű, acél a pilon, a merevítőtartó és természetesen a ferdekábelek is” – írja a kivitelező.
Úgy tűnik, jegeli a Galvani-híd projektjét a Lázár János vezette minisztérium.
Az Új Duna-híd megépítéséről 2018 végén döntöttek.
A nyomvonal megépítése a Lágymányosi és Petőfi híd forgalma miatt is szükséges lenne Baranyi Krisztina szerint.
Körút helyett forgalomcsillapítást akarnak elérni a tiltakozók és arra hívták fel a figyelmet, hogy a belvárosi forgalomcsökkentés nem mehet a külvárosban élők kárára.
Az Átlátszó megszerezte az új Duna-hídról szóló hatástanulmányt, amit eddig a lakosság sem ismert.
Karácsony Gergely megépítené az Albertfalvai hidat, ha a fővárosnak lenne rá pénze.
A közlekedési szervezetek már korábban sem örültek annak, hogy milyen helyre szeretné a kormány a Galvani hidat megépíttetni, most a főváros új helyet kérhet.
Bő négymilliárd forintért fogja megtervezni a rotterdami Erasmus-hidat is megálmodó két tervezőiroda a Csepelt és Dél-Budát összekötő Galvani-hidat. A tervezés és az engedélyezés 2-3 évbe fog telni, ezután kezdődhet az építkezés.
A rotterdami Erasmus hidat is tervező holland tervezőiroda nyerte a nemzetközi tervpályázatot.
Ha megépítenék a korábban Galvani-hídként emlegetett átkelőt, a számítások szerint naponta 42 ezer járművel csökkenne a belvárosi hidak terhelése. Egyelőre nem tudni, mikorra lehet mindebből valóság. A tervzsűri összetétel külön figyelmet érdemel.