Összeállt a Jófogás és a Facebook Marketplace
A feladott hirdetések mindkét felületen megjelenhetnek.
A feladott hirdetések mindkét felületen megjelenhetnek.
Miért pont az ingatlan.com lett a hazai ingatlanhirdetések meghatározó platformja? Mennyire fontosak a Temu hirdetései a hazai oldalaknak? Hogyan szerezték meg az egykori Adevinta-cégeket a norvég tulajdonostól? Miért nem sikerült az ingatlan.com-nak belépni a horvát piacra? Mi lesz az ingatlanközvetítői szakma jövője? Miért jó, ha a kollégák pontosan ismerik egymás fizetését? Egyebek között erről kérdeztük Keleti Józsefet, az ingatlan.com és a Használtautó.hu mögött álló, a Jófogásban is tulajdonos United Platforms vezérigazgatóját.
Bosszús bejegyzésben ecseteli egy felhasználó, hogyan lett egy adathalász átverés áldozata a Jófogáson, és került illetéktelen kezekbe minden banki adata. Csak azért úszta meg jelentős anyagi kár nélkül, mert a pénzintézet rendszerei észlelték a gyanús tevékenységet. Mutatjuk, mire kell nagyon figyelnie, ha nem szeretne áldozattá válni.
Az új társaság neve ismerősen hangzik: a Jófogás Kft.
A tranzakcióval a két online piactér norvég kézből egy magyar cégcsoport birtokába került.
Az internetes csalók célba vették az online piacterek, adok-veszek oldalak felhasználóit, miután az utóbbi időben hatalmasat növekedett a forgalmuk. Szakértők mondják el, mire kell figyelni, hogy elkerüljük az átverést.
Az Adevinta nem biztos benne, hogy náluk van a legjobb helye a apróhirdetős oldalaknak, ezért inkább túladnak a Jófogáson és a Használtautó.hu-n.
Még két napig használhatják régi jelszavukkal a Jófogást az apróhirdetési rendszer regisztrált felhasználói. Az oldal új jelszó megadását kéri mindenkitől.
Az online piactereken meghirdetett termékek kiszállításával trükköznek csalók, de több jel is figyelmeztethet arra, mikor nem érdemes követni az utasításaikat.
Erőfölénnyel való visszaélés miatt indult a vizsgálat.
Negyedével többen keresik a használt bútorokat nyárhoz képest – derül ki a Jofogas.hu online felméréséből. Az apróhirdető szerint a vevők leginkább a szekrénysorokat és a polcokat keresik, nagy részük 50 ezer forintot szán rájuk, és sokan állnak neki a bútorfelújításnak.
A Jófogás tudomására jutott, hogy felhasználóitól adathalász kísérlettel megpróbálták kicsalni a bankkártyájuk adatait.
Akik nem tudják a tenyésztői tevékenységüket igazolni, azok repülnek az oldalról.
Garantált, hogy ez a sokak által egyáltalán nem ismert terepjáró nem jön szembe minden nap az utakon.
A kilencezer forintos utalványt potom ötezerért árulja a csongrádi tulajdonosa.
A netes hirdetések jelentős részében valószínűleg lopott tűzifát árulnak vagy az eladók próbálják valamilyen trükkel megkárosítani a vevőket.
Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.
Már az apróhirdetési oldalakon, például a Vaterán és a Jófogáson is egymást érik az iskolai álláshirdetések, sok tantestületből ugyanis még szeptember 1-jén is több pedagógus hiányzott – olvasható az eduline.hu portálon.
A magyar lakosság pénzköltési szokásait leginkább a hitelek befolyásolják, és 65 százalékuk elégedetlen aktuális anyagi helyzetével. Spórolni és extrákra költeni leginkább azok tudnak, akik legalább nettó 250 ezer forint felett keresnek. E tekintetben az X generáció a legszerencsésebb. A többiek inkább elégedetlenek.