#Jófogás



Keleti József vezérigazgató: A Temu nem jelent konkurenciát a Jófogásnak és testvércégeinek
 

Keleti József vezérigazgató: A Temu nem jelent konkurenciát a Jófogásnak és testvércégeinek

Miért pont az ingatlan.com lett a hazai ingatlanhirdetések meghatározó platformja? Mennyire fontosak a Temu hirdetései a hazai oldalaknak? Hogyan szerezték meg az egykori Adevinta-cégeket a norvég tulajdonostól? Miért nem sikerült az ingatlan.com-nak belépni a horvát piacra? Mi lesz az ingatlanközvetítői szakma jövője? Miért jó, ha a kollégák pontosan ismerik egymás fizetését? Egyebek között erről kérdeztük Keleti Józsefet, az ingatlan.com és a Használtautó.hu mögött álló, a Jófogásban is tulajdonos United Platforms vezérigazgatóját.
















APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban
 

APRÓpénzből százmilliók: online szolgáltatások egy mobilra optimalizált világban

Mobile first, reszponzív weboldal, ASO: fogalmak, amiket számtalanszor hallottunk, mondtunk, olvastunk az elmúlt években. Az okostelefon-penetráció növekedése miatt már tudjuk, hogy a radikálisan megváltozott felhasználói viselkedésre a marketingeseknek és a UX designereknek is reagálniuk kell. De ugyanígy érzik ennek a trendnek a hatását a sales osztályok is, ahol számszerűen is tisztán látszik a változás. Mi lehet a válasza a főleg display bevételekből élő kiadóknak vagy online szereplőknek a mobile share növekedésével járó kihívásra? 5 plusz 1 tipp a Jófogás példáján keresztül! - Oláh Alexandra írása.

HVG Konferencia HVG Konferencia


A hitelek rabja a magyar, megtakarítás nuku
 

A hitelek rabja a magyar, megtakarítás nuku

A magyar lakosság pénzköltési szokásait leginkább a hitelek befolyásolják, és 65 százalékuk elégedetlen aktuális anyagi helyzetével. Spórolni és extrákra költeni leginkább azok tudnak, akik legalább nettó 250 ezer forint felett keresnek. E tekintetben az X generáció a legszerencsésebb. A többiek inkább elégedetlenek.

hvg.hu hvg.hu