Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A feladott hirdetések mindkét felületen megjelenhetnek.
A Jófogás hirdetői mostantól a Facebook Marketplace-en is megjeleníthetik eladó tárgyaikat – közölte csütörtökön az online apróhirdetésekkel foglalkozó platform.
Az új, ingyenes funkcióval a hirdetők tovább növelhetik termékeik elérését, van azonban néhány apróság, amire érdemes figyelni. A lehetőség minden olyan magánszemélyként hirdető számára elérhető, aki olyan kategóriában adott fel, vagy fog feladni hirdetést, amely megfelel a Meta hirdetési irányelveinek.
A Facebook Marketplace-en való megjelenés feltétele például, hogy a Jófogásra feltöltött hirdetés tartalmazzon árat, fotót és részletes leírást is. A funkció nemcsak az új, hanem a már korábban feltöltött hirdetéseknél is aktiválható utólag – olvasható a közleményben.
Nincs szükség a Facebook- és a Jófogás-fiókok összekapcsolására sem, a Marketplace felületén is ugyanaz a felhasználónév fog megjelenni, mint a Jófogáson. Csak azok a hirdetések fognak ezután megjelenni a Marketplace-en is, amelyeknél ezt a hirdető külön engedélyezi. „A vásárlás és az üzenetváltás ezeknél az ajánlatoknál továbbra is a Jófogás rendszerén keresztül történik, amelyhez Jófogás-fiókra van szükség. Ugyanakkor ennek létrehozása akár egy Facebook-fiókkal is gyorsan és egyszerűen megoldható, így a két platform közötti átjárás zökkenőmentes” – írják.
Vannak olyan hirdetési kategóriák, amelyek nem jeleníthetők meg a Marketplace-en, ilyenek például az autó-, ingatlan- és álláshirdetések, szolgáltatások és olyan ajánlatok, amelyek élő állatokkal kapcsolatosak, de idetartoznak egyes szépségápolási és egészségügyi termékek is. Emellett ki vannak zárva az olyan hirdetések is, amelyek ár nélkül vagy „ingyen elvihető” megjelöléssel vannak feltöltve.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.