szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A feladott hirdetések mindkét felületen megjelenhetnek.

A Jófogás hirdetői mostantól a Facebook Marketplace-en is megjeleníthetik eladó tárgyaikat – közölte csütörtökön az online apróhirdetésekkel foglalkozó platform.  

Az új, ingyenes funkcióval a hirdetők tovább növelhetik termékeik elérését, van azonban néhány apróság, amire érdemes figyelni. A lehetőség minden olyan magánszemélyként hirdető számára elérhető, aki olyan kategóriában adott fel, vagy fog feladni hirdetést, amely megfelel a Meta hirdetési irányelveinek. 

A Facebook Marketplace-en való megjelenés feltétele például, hogy a Jófogásra feltöltött hirdetés tartalmazzon árat, fotót és részletes leírást is. A funkció nemcsak az új, hanem a már korábban feltöltött hirdetéseknél is aktiválható utólag – olvasható a közleményben.  

Nincs szükség a Facebook- és a Jófogás-fiókok összekapcsolására sem, a Marketplace felületén is ugyanaz a felhasználónév fog megjelenni, mint a Jófogáson. Csak azok a hirdetések fognak ezután megjelenni a Marketplace-en is, amelyeknél ezt a hirdető külön engedélyezi. „A vásárlás és az üzenetváltás ezeknél az ajánlatoknál továbbra is a Jófogás rendszerén keresztül történik, amelyhez Jófogás-fiókra van szükség. Ugyanakkor ennek létrehozása akár egy Facebook-fiókkal is gyorsan és egyszerűen megoldható, így a két platform közötti átjárás zökkenőmentes” – írják. 

Vannak olyan hirdetési kategóriák, amelyek nem jeleníthetők meg a Marketplace-en, ilyenek például az autó-, ingatlan- és álláshirdetések, szolgáltatások és olyan ajánlatok, amelyek élő állatokkal kapcsolatosak, de idetartoznak egyes szépségápolási és egészségügyi termékek is. Emellett ki vannak zárva az olyan hirdetések is, amelyek ár nélkül vagy „ingyen elvihető” megjelöléssel vannak feltöltve.

Keleti József vezérigazgató: A Temu nem jelent konkurenciát a Jófogásnak és testvércégeinek

Miért pont az ingatlan.com lett a hazai ingatlanhirdetések meghatározó platformja? Mennyire fontosak a Temu hirdetései a hazai oldalaknak? Hogyan szerezték meg az egykori Adevinta-cégeket a norvég tulajdonostól? Miért nem sikerült az ingatlan.com-nak belépni a horvát piacra? Mi lesz az ingatlanközvetítői szakma jövője? Miért jó, ha a kollégák pontosan ismerik egymás fizetését?

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!