Rosszul lett egy utas, kényszerleszállásra kényszerült az isztambuli járat Budapesten
Orosháza magasságában fordult vissza a repülőgép, végül Ferihegyen ért földet.
Orosháza magasságában fordult vissza a repülőgép, végül Ferihegyen ért földet.
Még a jelenleginél is kisebb lábtérrel fizethetnek a repülőre ülők azért, hogy a légitársaságok kitehessék magukra a „még zöldebb” címkét. Ennek persze utasbarátabb módszerei is léteznek, csak még gyerekcipőben járnak.
A szerencsétlenül járt embert a rendőrség egyelőre nem azonosította.
A koronavírus-járvány idején az utazási szabályok rendkívül bonyolultak lettek, folyamatosan változnak, ezt a KLM is érzékeli. A légitársaság ezért olyan interaktív térképet készített, amely áttekinthető, egyértelmű formában mutatja meg az egyes országokra vonatkozó szabályokat.
Félmillió eurós forrást biztosít a Svéd Energiaügynökség annak a kutatásnak, melynek célja, hogy faipari melléktermékekből fenntartható üzemanyagot készítsenek repülőgépeknek.
A szervezet az állampolgárok hiányát demonstrálta így abban a döntésben, amellyel a holland kormány a környezetszennyező nagyvállalatokat, a KLM légitársaságot vagy a Schiphol repteret segítette ki.
Több óvintézkedést is bevezet a KLM, arra fognak törekedni, hogy biztosítsák a másfél métert két utas között, a légiutas-kísérők pedig maszkban fognak dolgozni.
A Wander kiberbiztonsági cég szakemberei több európai légitársaságról derítették ki, hogy az általuk használt e-jegyrendszer egy komoly hibát rejt magában.
Nem csak nagyok, hasonlóan nagy teljesítményre is képesek, és hát, ugyanennyire drágák is. A KLM nyomán íme néhány kevesek által ismert tény azokról a gépizmokról, melyek mindannyiunk alatt ott robognak, amikor repülünk.
A két napja hivatalba lépett új Air-France KLM vezérigazgató, a kanadai Benjamin Smith egy, a cég belső információs hálózatán terjesztett videón bejelentette: éves fix fizetésének ötven százalékát, vagyis 450 ezer eurót részvényvásárlás formájában visszaforgat a cégbe.
Az Air France-KLM Európa egyik legnagyobb légitársasága, amely régóta belső problémákkal küzd. Hol a pilóták, hol az utaskísérők sztrájkolnak magasabb fizetésért. Ami azért még most sem alacsony, de hát ők nem kelet-közép-európai sztenderdekhez hasonlítják a havi jövedelmüket.
Mesterséges intelligencia segítségével kaphatnak pontosabb előrejelzést a KLM holland királyi légitársaság munkatársai arról, hogy egy-egy járaton milyen ételfogyasztás várható. Az első eredmények biztatók: jelentősen csökkenthető így az ételhulladék mennyisége.
Nem egyszerű a légitársaságok között szabályosan adatot cserélni a súlyos szabályszegést elkövető utasokról, most a KLM és a Transavia tesz egy próbát.
A holland hatóságok mindenkit leteszteltek a két járaton, a fertőzötteket pedig tovább vizsgálják, hogy kiderüljön, melyik variáns található meg a szervezetükben.
Két férfi inzultálta az Amszterdamból Ibizára tartó gép utasait, mire azok nekik estek.
Egyre több légitársaság köt megállapodásokat a vasúti cégekkel a rövidtávú repülőjáratok utasainak elszállításáról. A repülős cégeket üzleti és környezetvédelmi megfontolások is vezérlik.
Nem túl gyakori, hogy egy légitársaság egy esetleges légikatasztrófa túlélési esélyeit latolgassa, márpedig a KLM így tett. A bejegyzés azóta eltűnt, de aligha a tartalma miatt döntöttek úgy, hogy törlik.
Egy radikálisan új repülőgéppel állt elő a holland műszaki egyetem, amelynek egyik érdekessége, hogy a hajtómű a szerkezet tetején kapott helyet, az utasok pedig lényegében a szárnyakban ülnek.
A várható erős szél miatt csak egy fel- és leszálló pályát lehet használni a Schiphol repülőtéren.
Csak egy kifutópálya fog működni, a többit lezárják.