Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Több óvintézkedést is bevezet a KLM, arra fognak törekedni, hogy biztosítsák a másfél métert két utas között, a légiutas-kísérők pedig maszkban fognak dolgozni.
Jövő hétfőtől újraindítja a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér és az amszterdami Schiphol repülőtér közti légiforgalmát a KLM. A biztonságos repülésről fokozott reptéri és fedélzeti intézkedések gondoskodnak majd – írja a légitársaság a közleményében.
A KLM Budapestet és Amszterdamot összekötő járatán minden nap lesz egy járat oda és vissza is.
A légitársaság szerint arra fognak törekedni, hogy biztosítsák az emberek közti másfél méteres távolságot, ami az ajánlott a koronavírus-fertőzések megelőzése érdekében. Azt is hozzátették, hogy
abban az esetben, ha a gépeken kevés ember utazik, a KLM igyekszik két utas között a lehető legtöbb ülőhelyet szabadon hagyni.
Az amszterdami reptéren több szolgáltatásért is csak kártyával lehet fizetni, az utasok pedig csak kisebb csoportokban szállhatnak fel a gépre.
A közlemény szerint a légiutas-kísérők maszkban és kesztyűben dolgoznak, elkülönített mosdót használnak, valamint gyakran használnak kézfertőtlenítőt. Arra is felhívták a figyelmet, hogy a gépeken a szokottnál szárazabb a levegő, amit gyakran cserélnek és szűrnek a különeges filterekkel annak érdekében, hogy az por- és vírusmentes legyen. Ezek mellett a takarítások és fertőtlenítések számát is növeli a KLM.
Mivel több ország is intézkedéseket vezetett be a közelmúltban a légitársaságok számára a járvány terjedésének megakadályozásáért, ezért megkövetelhetik, hogy
az utasok egészségügyi ellenőrzésnek, vagy akár lázmérésnek is alávessék magukat annak függvényében, honnan hová tartanak. Ezeket az ellenőrzéseket a KLM dolgozói és a reptér egészségügyi szakértői közösen végzik.
Április 17-e óta a KLM egészségügyi ellenőrzési űrlapot biztosít azoknak az utasoknak, akik az amszterdami repülőtérre indulnak az EASA által magas kockázatúnak ítélt országokból. Ezeket az utasokat az válaszaik alapján a holland kormány akár el is tilthatja a KLM-gépeken való repüléstől.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.