Nincs rá pénz, az akkugyárépítések ellenére sem lesz semmi a debreceni vízhálózat fejlesztéséből
Két akkumulátor- és egy autógyár épül, komoly fogyasztásuk lesz, még sincs pénz a fejlesztésre.
Két akkumulátor- és egy autógyár épül, komoly fogyasztásuk lesz, még sincs pénz a fejlesztésre.
Pedig a Fidesz kommunikációs igazgatója szerint Lázár „egy kemény csávó”.
A vasúttársaság finanszírozása túl alacsony, szinte mindenki találkozott már gondokkal az utazása során, a megye- és országbérletek viszont pártpreferenciától függetlenül népszerűek.
Részben európai uniós forrásból.
Lázárban ne bízzon, a politikai elit pedig kisebbrendűségi érzéssel küzd – többek között erre hívta fel az RTL vezetőjének, Andreas Rudasnak a figyelmét Fellegi Tamás, a második Orbán-kormány minisztere abban a levélben, amelyben arra a tárgyalásra készítette fel a cégvezetőt, amelyen megszülethetett az alku az RTL magyarországi menedzsmentjének leváltásáról.
Nagy Márton, „aki úgyis mindent tud” is megkapta a magáét Csányi Sándortól. Az OTP-vezér vívópartnereinek listája hosszú 2010 óta, összekapott már Lázár Jánossal, Deutsch Tamással, Kocsis Mátéval és a sort hosszan folytathatnánk. Csányi Sándor rendszeresen és módszeresen kritizálja a kormányt, néha szőrmentén személyesen Orbánt. A titka: az ország egyik leghatalmasabb embere, de tudja, hol a helye és jóban van a miniszterelnökkel. És persze: megengedik neki.
A miniszter szerint „bátor és kifinomult” pályamű nyert.
A miniszter elmondása szerint a kormány „társfővárosként” tekint Debrecenre.
A napokban az idegesség olyan jeleit észlelhettük a Fidesz soraiban, hogy ha nem is vetíti előre a bukás fényét, de elképzelhetővé teszi egy esetleges ideg-összeroppanás bekövetkeztét, írja szerzőnk. Vélemény.
Kilenc év, nulla magyar vezérigazgató.
A Zalakerámia romhányi üzemét leszerelik, a tófeji egység augusztus óta megint nem termel – tudta meg a HVG. Működnek tehát a kormány külföldi építőanyag-gyártókat sújtó intézkedései, hiszen a Lasselsberger tulajdonában álló patinás magyar csempegyártó a tönk szélére került, talpra állás pedig nehezen képzelhető el.
Egy ilyen volumenű járműbeszerzés legalább 3-4 éves folyamat, és a hozzá szükséges infrastruktúrafejlesztés is sok milliárdos tétel.
Nemet mondott a túlórára a mozdonyvezető, így egy órával később értek haza azok, akik Tatáról Kelenföldre próbáltak eljutni.
Egy hangfelvétel leiratát mutatta be a Telex, amely szerint a magyar RTL nem sokkal korábban elküldött vezetője és a luxemburgi RTL Group egyik társ-vezérigazgatója beszélgetnek Lázár János nyomásáról és arról, hogy a kormány reklámadóval fenyeget.
A HÉV-járművásárlással és a járatritkítással kapcsolatos kommunikációban is ellentmondást talált Vitézy Dávid.
A volt közlekedési államtitkár értékelte a kormány 2035-ig szóló közlekedésfejlesztési stratégiáját, amely korlátozó erővel bír a kivitelezhető beruházásokat illetően. Vitézy nehezményezi, hogy a stratégiában semmiféle érdemi vasútinfrastruktúra-fejlesztés nem szerepel, úthálózatfejlesztés viszont annál több. Bár Lázár János közlekedési miniszter lényegében ígéretet tett a HÉV-ek járműcseréjére, ez nem szerepel a stratégiában, így 2035-ig – jogszabályilag – nem finanszírozható.
Két, egymásnak teljesen ellentmondó és csak pár hét különbséggel, de ugyanott, a MÁV–HÉV-nél készített menetrendi tervezet is létezik. Eddig csak a szakmai-politikai botrányt kavart, járatritkításról szóló októberi változat volt ismert, most előkerült egy augusztusi, amelyben erről még szó sem volt. Vajon mi változott néhány hét alatt?
Nógrádi Péter arról érdeklődött, hogy kiről és milyen összefüggésben írt az építési és közlekedési miniszter a Facebookon.
A HÉV-ek tervezett ritkítása miatt esett egymásnak a két politikus.
Az építési és közlekedési miniszter a HÉV-ek tervezett ritkításáról szóló cikkünkre reagált.