Hírlevelek
Menü

Olvasási mód:

Betűméret:

Betűstílus:

#OKSZ

BrandLab

Nem hagyják kárba veszni az élelmiszert a magyarországi multi élelmiszerláncok

Nem csupán az infláció, hanem az élelmiszer-hulladék ellen is számos eszközzel harcolnak a hazánkban jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők. A veszteséget automatizált rendelési rendszerekkel csökkentik minimálisra, a nap végén az üzletekben megmaradt és fogyasztásra alkalmas élelmiszer pedig kedvezményes áron a vásárlókhoz, illetve adományként a rászorulókhoz jut el. A multi áruházláncok a hulladék mennyiségének nyomon követésével, valamint szemléletformáló jó gyakorlatokkal egymást és a lakosságot is ösztönzik arra, hogy minél kevesebb feleslegesen kidobott étel végezze a kukában.

BrandLab

Aktívan karolják fel a szakmai oktatást a nemzetközi élelmiszerláncok

Az élelmiszer-kereskedelemben dolgozók nagy része számára már egy ideje nem kötelező a szakképesítés megszerzése, a Magyarországon működő multi kiskereskedők ezért saját maguk képzik közel 50 ezer kollégájukat, hogy minél magasabb színvonalon tudják kiszolgálni a vásárlókat. A nemzetközi áruházláncok a bolti munkatársaiknak folyamatos szakmai fejlődést biztosítanak, emellett az utánpótlás-nevelésre is kiemelt figyelmet fordítanak.

BrandLab

Napi gyakorlat a fenntartható, zöld működés a multi élelmiszerláncoknál

A kedvező árak és akciók mellett az alacsonyabb környezeti terheléssel járó, fenntartható működés is a napi gyakorlat része a Magyarországon jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedőknél. A multi áruházláncok folyamatos fejlesztésekkel teszik egyre zöldebbé tevékenységüket és ösztönzik vásárlóikat a környezetbarát megoldásokra, legyen szó a műanyag csomagolóanyagok csökkentéséről vagy a megújuló energia használatáról.

BrandLab

Egyedülálló szolgáltatásokat vezettek be a multi élelmiszerláncok Magyarországon

A kiskereskedelmi láncok nyitották meg hazánkban az első hipermarketet és az első benzinkúton üzemelő „mini közértet”. Nekik is köszönhetjük az online élelmiszer-vásárlás kényelmét, és hogy az önkiszolgáló kasszáknál nagyon gyorsan fizethetünk. A Magyarországon működő nemzetközi élelmiszer-kereskedőknél folyamatosak a fejlesztések és beruházások: karbantartják és felújítják üzleteiket az energiahatékony működést és fenntarthatóságot szem előtt tartva, újabb és újabb termékeket, szolgáltatásokat és programokat vezetnek be, hogy vásárlóiknak mindig a legjobbat tudják nyújtani.

BrandLab

A jó ügyekben is számíthatunk a multi élelmiszerláncokra

A Magyarországon működő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők nemcsak a vásárlók igényeit kielégítő élelmiszer-kínálatról gondoskodnak, de partnerek mindazokban a jó ügyekben is, amelyek vásárlóik és munkatársaik számára fontosak. Számíthatunk rájuk a helyi és országos jótékonysági programokban is, legyen szó akár élelmiszeradományokról, tanszergyűjtésről, esélyegyenlőségről, beteg gyermekek gyógyításáról vagy munkatársi önkéntességről.

BrandLab

Multi élelmiszerláncok: családtámogatás az árakon és a munkatársakon keresztül

Évente több száz milliárdos nagyságrendben fektetnek be az árak letörésébe, valamint munkatársaik bérezésébe és egyéb juttatásaiba az árharcos multinacionális nemzetközi élelmiszerláncok. Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) hat nemzetközi élelmiszer-kiskereskedője (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, Spar, Tesco) emellett sokrétű intézkedéscsomaggal támogatja kollégái munka- és életkörülményeit, a rugalmas munkavégzési lehetőségektől kezdve az extra szabadságokig. A munkavállalóik 70 százalékát adó nők élethelyzetét figyelembe véve az áruházláncok számos további családbarát intézkedést is beépítettek működésükbe, hogy támogassák a családi élet megalapozását, valamint a gyerekvállalás és a karrierlehetőségek összeegyeztetését.

BrandLab

A magyar termékek mellett tették le a voksukat a multi élelmiszerláncok

Kiemelten fontosak a hazai beszállítók a Magyarországon jelen lévő nemzetközi élelmiszer-kiskereskedők számára. Az áruházláncok több olyan termékkörben is kizárólag magyar forrásból töltik fel az árukészletet, melyeket a vásárlók a leggyakrabban keresnek, beleértve például a főbb tejtermékeket, a tojást vagy a különféle hús- és pékárukat. A gyártókkal közös fejlesztések, illetve a magyar kistermelőket támogató programok pedig biztosítják, hogy a vásárlókhoz minél kedvezőbb áron jussanak el a minőségi hazai termékek.

1 2 3
Négy díjat is besöpört a BAFTA-gálán A brutalista

Négy díjat is besöpört a BAFTA-gálán A brutalista

Körülnéztek a német gazdaságban, és nagyon nem tetszett a szakértőknek, amit találtak

Körülnéztek a német gazdaságban, és nagyon nem tetszett a szakértőknek, amit találtak

Kémkedéssel vádolnak egy brit házaspárt Iránban

Kémkedéssel vádolnak egy brit házaspárt Iránban

Már közel 5 ezer milliárd forint jutott a kormánytól rezsivédelem címén Oroszországba

Már közel 5 ezer milliárd forint jutott a kormánytól rezsivédelem címén Oroszországba

Peszkov: Moszkva és Washington a békéről és a nem a háborúról fog beszélni

Peszkov: Moszkva és Washington a békéről és a nem a háborúról fog beszélni

Találtak valamit a Föld közelében, és akkora, mint 130 000-szer a Tejútrendszer

Találtak valamit a Föld közelében, és akkora, mint 130 000-szer a Tejútrendszer

Az én hetem: A sóvárgás kínzó tud lenni, de Lackfi Jánosnak van receptje ez ellen

Az én hetem: A sóvárgás kínzó tud lenni, de Lackfi Jánosnak van receptje ez ellen

Csárdi kilépett az LMP-frakcióból, Ungáréknak találniuk kell egy beugrót, vagy inkább kettőt

Csárdi kilépett az LMP-frakcióból, Ungáréknak találniuk kell egy beugrót, vagy inkább kettőt

Óvatosan a gyógynövényekkel is – nem mindegy, milyen készítményt választunk

Óvatosan a gyógynövényekkel is – nem mindegy, milyen készítményt választunk

A címlapról ajánljuk