Magyarországon az 530 lovas legújabb kínai hibrid SUV, az Omoda 9
A plugin hibrid hajtásláncú Omoda 9 kevesebb, mint 5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
A plugin hibrid hajtásláncú Omoda 9 kevesebb, mint 5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Egyedi formával, minőségi tágas utastérrel és korrekt árral támad a legújabb kínai autó Magyarországon, de vajon milyen árnyoldalai vannak az első körben benzines és hamarosan tisztán elektromos verzióban is kapható Omoda 5-nek?
Trendi külseje alapján japán vagy koreai modellnek is gondolható a turbós benzinesként és tisztán elektromos változatban hazánkba érkező Omoda 5, mellyel a hatalmas kínai Chery konszern egész Európát le kívánja támadni. Madridban teszteltük az ígéretes újdonságot, aminek végre az árát is sikerült megtudni.
A gyártó szerint negyedóra alatt 430 kilométernyi hatótáv „tankolható” az akár 855 kilométeres hatótávú prémiumkategóriás újdonságba.
A legnagyobb kínai autógyártók között jegyzett Chery nemcsak az Omoda, hanem a Jaecoo márkáját is el kívánja hozni Európába és többek közt Magyarországra is. A vállalat kínai központjában ismerkedtünk a Jaecoo új SUV-jaival, és egy prémiumkategóriás Exeedbe is beültünk.
Kipróbáltuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a Tesla nagyobbik elektromos szedánjának új kínai riválisa, az Exlantix ES, és annak SUV testvérmodelljébe, az Exlantix ET-be is beültünk.
Trendi külsővel, minőségi belsővel, akár elektromos hajtáslánccal és korrektnek tűnő árral veszi célkeresztbe hazánkat a kínai Chery Európának szánt első márkája, az Omoda. A gyártó wuhui központjában testközelből ismerkedtünk meg a 10 millió forint alatt nyitó Omoda 5-tel, amely még csak a kezdet.
A Chery legfrissebb luxuskategóriás elektromos modelljének első lökhárítójába méretes kijelzők kerültek.
Ez az új fajta képernyő csak akkor látszik, ha ténylegesen szükségünk van az általa megjelenített tartalomra.
A Chery vadonatúj elektromos hajtású prototípusa a rendkívül hatékony aerodinamikára lett kihegyezve.
Ha mi magunk használhatunk esernyőt, akkor miért ne tehetne így hőn szeretett négykerekűnk.
A kínai autómárkák egyre komolyabb erőkkel vannak jelen az öreg kontinensen. És komoly tempóban törnek elő a tisztán elektromos hajtású modelljeik.
A kínai gyártó legfrissebb újdonsága kivételesen nem egy mobil vagy okosóra, hanem egy szemrevaló villanyautó.
A Suzuki S-Cross-nál 10 centiméterrel hosszabb crossover egyedi designnal és közel 200 lóerős turbómotorral támad.