A Carrefour levette üzletei polcairól a PepsiCo termékeit az „elfogadhatatlan áremelések” miatt
Az amerikai gyártó októberben jelentette be, hogy „szerény" áremeléseket tervez 2024-ben.
Az amerikai gyártó októberben jelentette be, hogy „szerény" áremeléseket tervez 2024-ben.
A Buffalo folyó mentén vizsgálták a csomagolásokat, közel 2000 darabból 17 százalék a PepsiCo termékeiből származott.
Ha csak a cég pénzügyi eredményeit nézzük, akkor igazuk is lehet.
A Carrefour így szeretne nyomást gyakorolni a Pepsire és más beszállítóira.
Szentkirályról kerülnek majd a magyar piacra az üdítők.
Ízlések és pofonok, szól a mondás. Mit tud a mesterséges intelligencia, amit egy ételtesztelésre összehívott fókuszcsoport nem?
Rohamosan megnőtt az otthon reggelizők aránya, emelkednek az eladások.
Legalább 8 dolgozónál lett pozitív a vírusteszt a pekingi nagybani piac - a legújabb gócpont - környékén lévő gyárban.
Nem sokkal utána van lemaradva a Nestlé és a PepsiCo.
Bár a Pepsi orosz leányvállalata mást állított, az amerikai vezetőség most egyértelműsítette: nem lesznek Pepsi-reklámok az éjszakai égbolton.
Agresszív automatizálásba kezdett az amerikai PepsiCo, amelynek következményeként többeket elbocsátanak. Hogy pontosan hány ember érintett a leépítésben, nem tudni, de az átstrukturálásra szánt pénzt látva nem kevesen maradnak munka nélkül.
Közép-európai szinten is jelentős cégcsoport alakulhat ki Balogh Levente vezetésével. Az ásványvízkirálynak sosem okozott gondot eladni valamit, és most még azzal sem kell bíbelődnie, hogy felépítsen egy márkát.
2500 fős cégcsoport jön létre Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában.
A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente lesz a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója, illetve a franchise jogok birtokosa, és megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit – közölték hétfőn.
A PepsiCo növekvő nyereségről és bevételről számolt be, de Észak-Amerikában csökkentek az eladások, részben a cukormentes új termékek túlzott reklámozása miatt.