Júniustól kapható a Tesla Model 3 rivális Polestar villanyautó
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A koronavírus sújtotta időszakban a vállalat az egészségügyi előírások maximális betartásával indította el a Polestar 2 kínai gyártását.
Hagyományos hűtőrács és külső visszapillantótükör sincs a Volvóhoz köthető márka legfrissebb modelljén.
A rendelési folyamat már elindult, az első autókat várhatóan 2020 tavaszán lehet majd átvenni.
Bátran kijelenthető, hogy nem úgy fest, mint egy klasszikus autógyár, főleg nem mint egy kínai üzemről gondolnák.
Az S60-ban debütált komoly teljesítményű hibrid hajtásláncot és feszesre hangolt futóművet most két újabb Volvo is megkapta.
A svéd márka néhány hónapon belül leleplezi a tavaly Év Autójának megválasztott modell villanymotoros változatát.
500 kilométeres hatótávval és világelsőként fedélzeti Androiddal támad a Model 3-ra a Volvo új villanyautója.
A most leleplezett Polestar szedán nem titkoltan a Tesla Model 3-mal kíván rivalizálni. És elsőként Android fut a fedélzeti rendszerén.
Már azt is tudni lehet, hogy melyik lesz a svéd márka első olyan típusa, melynek fedélzeti rendszere a kis zöld robotra fog épülni.
A svéd autómárka megnyitotta új központját a svédországi Göteborgban.
A svéd márka egyes vásárlói a jelek szerint nem annyira kedvelik a nem túl érdekfeszítő, bár kétségtelenül nagyon biztonságos sínautózást.
A magas ár azonban messze nem riasztja el a vásárlókat a Polestar márkanévvel támadó újdonságtól.
X-Tomi gyorsan lekapta a tetőt a nemrég bemutatott Polestar 1-ről, ami csak még dögösebbé tette az autót.
A kínai tulajdonban lévő svéd márka gyári tuningcége bemutatta 2018-as új fejlesztéseit.
A spanyol GED megvásárolta a Révai Nyomdát, ez a cég második közép-kelet-európai akvizíciója a nyomdaiparban.
Néhány éve hozta létre a Volvo kínai tulajdonosa az alapvetően elektromos prémium autókat kínáló Polestar márkát, amelynek első járműve már piacra is került. A Polestar 1 annak ellenére, hogy nem dedikáltan sportautó, bizonyította, hogy versenypályán is megállja a helyét.
Gondok vannak a Polestar 1 gyártásával, nagyon lassan készül az autó.
Több szempontból is unikális autóval rukkol ki a Volvo márkáról leváló Polestar. Első autójuk egy 600 lóerős hibrid, csak online lesz rendelhető, és Kínában gyártják.
A készülőben lévő új modellek nemcsak környezettudatosak, hanem igen dinamikusak is lesznek egyben.