A horvát Rimac céggel egyesül a Bugatti
A horvát-francia-német sportkocsicégben mintegy 430 ember fog majd dolgozni szupersportautókon.
A horvát-francia-német sportkocsicégben mintegy 430 ember fog majd dolgozni szupersportautókon.
A valaha készült legsportosabb Porsche szabadidőautó a Cayenne kupé változatára épül.
A Mercedesnek akadt némi megjegyzése a riválisa által elért új Nordschleife rekord miatt.
Alacsony tömeg, nagy teljesítmény és komoly leszorító erő a siker záloga.
Az alapmodellnél sportosabb, mégsem kőkemény új 911-es ötféle változatban készül.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
A legújabb szupergyors 911-es abszolút nem a magamutogatásról szól.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A cég azt mondja, mindenki onnan dolgozik, ahonnan akar, amíg hozzák az elvárt eredményeket.
A tisztán elektromos hajtásláncú szabadidőautónak már javában zajlanak a közúti tesztjei.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
Az 1955-ös Porsche 550 Spyder valószínűleg 35 éven keresztül állt elrejtve.
Az új tulajdonosra váró 968 CS egészen feltűnő jelenségnek számít a közutakon.
A TechArt cég is lassan megbarátkozik a villanyautókkal.
A nemrég ráncfelvarrt Cayenne SUV-nak nyilvánosságra hozták a szigorú amerikai szabvány alapján mért hatótávjait.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
Kevesebb autót adtak el, de a bevétel több lett.