Vissza a 70-es évekbe: eladó az első Porsche 911 Turbo egyik remek példánya
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
A 260 lóerős német sportkocsiból egykoron kevesebb, mint 3 ezer példány hagyta el a gyártósort.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A cég azt mondja, mindenki onnan dolgozik, ahonnan akar, amíg hozzák az elvárt eredményeket.
A tisztán elektromos hajtásláncú szabadidőautónak már javában zajlanak a közúti tesztjei.
Az újdonság végsebessége messze meghaladja a 300 km/h-t.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
Az 1955-ös Porsche 550 Spyder valószínűleg 35 éven keresztül állt elrejtve.
Az új tulajdonosra váró 968 CS egészen feltűnő jelenségnek számít a közutakon.
A TechArt cég is lassan megbarátkozik a villanyautókkal.
A nemrég ráncfelvarrt Cayenne SUV-nak nyilvánosságra hozták a szigorú amerikai szabvány alapján mért hatótávjait.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
Kevesebb autót adtak el, de a bevétel több lett.
Igaz, ez is 1850 euróval kevesebb, mint az egy évvel korábbi.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
Egy Mercedes-Benz CLK GTR AMG a rendőrség előtt tilosban parkolva, egy Lancia 037 a szupermarket bejáratánál és egy Porsche 911 GT1 a kebabos előtt.
Heten vannak ugyan, de az egyik ritkaságot nem sikerült eladni.
A 320 lóerős kompakt SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.