Kiválóan fogy a Porsche első elektromos autója
A német gyártó eladási mutatói a koronavírus-járvány ellenére alig romlottak.
A német gyártó eladási mutatói a koronavírus-járvány ellenére alig romlottak.
A zuffenhauseni gyártó kompakt roadsterének első generációja 1996-ban mutatkozott be.
Az elmúlt több mint negyven év valamennyi generációját benevezték egy gyorsulásra.
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
A világ legkelendőbb versenyautója megújult, a teljesítménye immár meghaladja az 500 lóerőt.
Az idén 18. születésnapját ünneplő Porsche Cayenne a német gyártó igazi sikermodellje.
A bolygó megmentését felesleges lenne egy literenként 3000 forintos üzemanyagtól várni, de a jövője így is ígéretes.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
A német gyártó hivatalos képei alapján nem lesz nehéz kiszúrni a sportkocsit az utakon.
A 320 lóerős motorral szerelt német SUV komoly menetdinamikával kecsegtet.
Ha kikapcsoljuk a menetstabilizátort, akkor egy villanymotoros Porschéval is kiválóan lehet kilinccsel előre haladni.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
Az orrmotoros és hátsókerékhajtású sportkocsi a hirdetés szerint bejáratósan új állapotban van.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
Luxuskörülmények között utaztatta a szemetet U. Mihályné és társa, de kiegészítésként loptak is.
Az 5 méternél hosszabb új Porsche alig több mint 3 másodperc alatt tudja le a 0-100-as gyorsulást.
Persze nem újak, használt járművekről van szó. De így is látszik, mennyire jól pörög a piac a koronavírus-járvány alatt.
Egy új kínai gyárban készülnek majd az Audi nagyobb méretű elektromos modelljei.