Közel hárommilliós bónuszt fizet a dolgozóinak a Porsche
Igaz, ez is 1850 euróval kevesebb, mint az egy évvel korábbi.
Igaz, ez is 1850 euróval kevesebb, mint az egy évvel korábbi.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
Egy Mercedes-Benz CLK GTR AMG a rendőrség előtt tilosban parkolva, egy Lancia 037 a szupermarket bejáratánál és egy Porsche 911 GT1 a kebabos előtt.
Heten vannak ugyan, de az egyik ritkaságot nem sikerült eladni.
A 320 lóerős kompakt SUV-val pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.
Ebből a 90-es évekbeli 911-es típusból nem sok hagyta el a gyártókaput.
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
A négyajtós kivitelű és 461 literes csomagtartójú modell várhatóan szupererős plugin hibrid hajtáslánccal támad.
Ebből a 911-esből nagyon kevés készült, ráadásul ezt a példányt az elmúlt évtizedekben alig használták.
A kétféle változatban kapható 4,99 méter hosszú elektromos autó hatótávja megközelíti az 500 kilométert.
A német autógyártó 2020-ban 15 milliárd eurót költ az átállásra.
A német gyártó sportos divatterepjárójának hamarosan felvarrják a ráncait.
A legújabb Panamera Turbo S több mint két másodperccel ment jobb időt, mint az elektromos Taycan.
A páncélozás miatt megnövekedett gyártási költség vélhetően soha nem térült volna meg.
A 2021-es specifikációk alapján a sportos német elektromos autókat kicsit ritkábban kell töltőre dugni.
Az összkerékhajtás nélküli zuffenhauseni elektromos autó kétféle akkumulátor kapacitással érhető el.
A Panamera Sport Turismo talán a Porsche leginkább rétegautónak tekinthető modellje. A luxusautók kategóriáján belül bőven értelmezhető családi sportkombi egyszerre egy főúri nagyautó extra csomagtérrel és egy komoly képességű közúti veszedelem, akár 80 milliós árral. Kipróbáltuk a megújult szériáját.