Hatalmas bátorság kell ehhez az őrült Porschéhez
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Porsche 911 GT2 RS alaphelyzetben esetleg picit túl unalmas lenne.
Itt a megoldás arra az esetre, ha a Porsche 911 GT2 RS alaphelyzetben esetleg picit túl unalmas lenne.
A TechArt által kezelésbe vett Porsche Cayenne csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A bőven 1500 lóerő feletti Xiaomi SU7 Ultra ismét a gyakorlatban bizonyította, hogy milyen komoly tempóra képes.
Az egyedi külsejű Rezvani RR1 csúcsmodellje 760 lóerőt szabadít rá az aszfaltra.
A német gyártó legújabb Dakar tematikájú modellje várhatóan 541 lóerős hibrid hajtáslánccal támad.
A 600 kW-os töltési teljesítmény révén fél perc alatt 10 százaléknyi energia tölthető a Formula E akkumulátorba.
A kétféle aero csomaggal és kétféle váltóval rendelhető új Porsche 911 GT3 egy szuperkönnyű szívómotoros hátsókerék-hajtású adrenalinbomba.
Esett minden nagy német autógyártó részvénye a hétfői tőzsdenyitást követően.
A Porsche Taycan GTS-sel elért produkció a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült.
A vadonatúj Porsche 911 Carrera S magyarországi indulóára nem sokkal 70 millió forint alatt alakul.
A toplista élén német modellek, ráadásul tisztán elektromos hajtású kocsik találhatók.
A tisztán elektromos hajtásláncú Porsche Taycanból tavaly közel 50 százalékkal kevesebbet adtak el, mint 2023-ban.
A kupé és kabrió változatban készülő közel 500 lóerős újdonság a Carrera és a Carrera GTS közé érkezett.
Közel 1000 lóerősnek ígérik az újdonságot.
A Porsche kínálatában immár öt olyan modell is található, melynek műszerfalán YouTube videókat is lehet nézni.
A kínaiakat egyre kevésbé érdeklik a korábban nagy presztizsű európai márkák, a saját gyártmányaikért lelkesednek.
Több maradt meg belőle, mint a közismert régi viccben.
Itt a megoldás azok számára, akik a Porsche 911 GT3 RS-t esetleg nem találják kellően gyorsnak.
A vadonatúj Porsche Taycan GTS alapára meghaladja a 65 millió forintot.