Kiszivárgott gyári fotókon a teljesen új Porsche 911
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
Az ikonikus német sportkocsi alap vonalvezetése változatlan maradt, de a részletek sokat finomodtak.
Ötven gyerek húzta a sportkocsit a felnőttek üdvrivalgása közepette.
Az úgynevezett "carspotterek" által, a közösségi oldalakra feltöltött fotók alapján készült egy érdekes kimutatás.
A Porsche 911-es talán az első sportautó, amiről az ember már gyerekkorában megtanulja, hogy néz ki, igazi ikon, komoly hagyományokkal. Tudták, hogy egy ideje már egy fiatal magyar dizájneren múlik az, hogy hogyan néznek ki ennek az ikonnak a frissebb modelljei?
A Petersen autómúzeumban a világ minden tájáról találhatunk különleges négykerekűeket - mi nemrég ott jártunk, mutatunk egy kis ízelítőt.
Az izomautó hamarosan érkező új változatában akár négyen is a legnagyobb kényelemben utazhatnak majd.
Elég tisztességes tempóra képes a friss Cayenne.
Ha valaki ilyen különleges színben rendeli meg új autóját, azzal garantáltan mindig az érdeklődés középpontjába fog kerülni.
2015 óta él a szabály, hogy a nettó 15 milliárd forintos forgalmat elérő kereskedelmi egységeknek be kell zárniuk, ha két éven keresztül nem termelnek nyereséget. Az összeghatárt feljebb vitték, a célkeresztbe azonban minden szektor bekerült.
Nem mindenki tud ellenállni a kísértésnek.
Egy új Panamera azoknak, akik a típus alapmodelljét gyengének, a csúcsmodellt pedig már túl erősnek találják.
Még mélyebben kell a pénztárcába nyúlni az egyébként is drága okostelefonok Porsche-márkás kiadásáért. Mégis kapósak az ilyen készülékek, így egyre több gyártó áll be a sorba.
Rengeteg olyan videót láttunk már, melyben elektromos autó gyorsult benzinmotoros ellen, de ez a mostani több szempontból is különleges.
Szépen csendben hazánkba érkezett egy komolyabb 911-es különítmény, melynek csúcsragadozója a 700 lóerős GT2 RS.
Ismerős cégneveket találunk a német Manager Magazin éves listáján.
A Párizsi Autószalonon debütált a 2 literes alapmotorral szerelt új Macan, ami a gyártó legolcsóbb SUV-ja.
Csütörtök délután a Váci úton, a Lehel tér magasságában vette fel egy fedélzeti kamera azt a jelenetet, ami után azonnal rendőr után kiált mindenki.
A traffipax szerinti 338 km/h, azért már elég húzós.
Közel 100 lóerős erősítőkúrán esett át a zuffenhauseni gyártó nagyobb SUV modellje.
A stuttgarti márka hamarosan száznál is több villanymotoros típust mutat majd be, melyek közül várhatóan az EQS lesz a zászlóshajó modell.