Nem gyárt többé dízelautót a Porsche
Komoly döntést hozott a Porsche vezetése, és azt is elárulták, milyen jövőt képzelnek el a cégnek.
Komoly döntést hozott a Porsche vezetése, és azt is elárulták, milyen jövőt képzelnek el a cégnek.
Az AMG-nél úgy gondolták, hogy itt az ideje egy gyengébb és olcsóbb GT 4-Door Coupé bemutatásának.
A német gyártó elképesztően erős hátsókerékhajtású übersportkocsija a magyar fővárosban pózolt a kamerának.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
A Németországban gyártott új sportos divatterepjáró első példányát jó néhány ezer kilométerrel arrébb várja a tulajdonosa.
Az alábbi látványos koncepcióvideót a Huawei Mate RS Porsche Design telefon ihlette.
Tizennyolc hónapon át építgették ezt az autót, leginkább azt szemléltetve, hogy a Porsche részéről megvan a szakmai tartalék, bármilyen modelljüket újrateremteni.
Egy ilyen csúnyán leamortizált Porsche is vagyonokat érhet, persze nagyon nem mindegy milyen.
A német gyártó első teljesen hangtalan modelljét a jelek szerint már javában versenypályán nyúzzák.
Ez az úttörőnek ígérkezett német sportkocsi spanyol megrendelésre készült, de végül sohasem került sorozatgyártásba.
A járgányokat 26 éven felüli, legalább hatéves gyakorlattal és orosz jogosítvánnyal rendelkező sofőrök bérelhetik ki. Ha van rá pénzük.
Az olasz gyártó nagyságrendekkel nagyobb profitot tesz el autónként, mint a német prémium márkák.
A Porsche idén 70 éves, illene lenyűgözni a rajongókat valami nagyon különlegessel.
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
Ahogy az várható volt, a német prémiumgyártó első elektromos autója egyáltalán nem lassú, és a töltési sebességével sem lesznek gondok.
A német prémiumgyártó első tisztán elektromos autóját még egyetlen vevőjelölt sem látta, mégis igen sokan megrendelték.
A zuffenhauseni gyártó négy év után felfrissítette népszerű kompakt divatterepjáróját.
Idén 70 éves sportautó márka, bepillantást engednek néhány izgalmas háttér helyszínbe is.
Bührer, Hürlimann, Kramer, Lanz, Porsche - hogy csak néhány márkát említsünk az egyik legrangosabb hazai traktoros rendezvény felhozatalából.
Az új rekord nem kevéssel, hanem közel egy perccel jobb a korábbinál, a tisztelet mind a pilótának, mind a gyártónak kijár. Az előző rekord 35 évig tartotta magát.