Rekord sok Tesla készült az év elején, de a koronavírus ezt a gyártót sem kíméli
Az amerikai vállalatnak soha nem volt még ilyen sikeres első negyedéve, ha a legyártott autók mennyiségét nézzük.
Az amerikai vállalatnak soha nem volt még ilyen sikeres első negyedéve, ha a legyártott autók mennyiségét nézzük.
A 7 üléses autókra igényelhető állami támogatás nem kombinálható a villanyautókra járó kedvezménnyel. Egyelőre.
Hasonló felvételeket az olajválság idején láthattunk, csak akkor még nem villanyautók álltak kígyózó sorokban.
Egy ilyen átkelés egy hagyományos motorú autót szinte biztosan tönkretenne, az elektromos autóval meg csak őrültségnek tűnik.
Az amerikai gyártó érzi a tarkóján az európai gyártók lehelletét, ezért komoly fejlesztéseket tervez.
Buszsávban legálisan haladva és fjordok mentén kanyarogva egyaránt nyúztuk a 408 lóerős és teljesen hangtalan EQC-t. Ott, ahol a villanyautók olyan gyakoriak, mint Monacóban a luxusautók. Vagy nálunk az olcsó Suzukik.
Az árcédulán feltüntetett szerényebb összegért cserébe gyengébb menetteljesítmény és alacsonyabb felszereltség jár.
Az amerikai gyártó legnagyobb villanyautójának ezúttal nem aszfalton megejtett gyorsulás versenyszámban kellett teljesítenie.
Már nem kell sokat várnunk a budapesti Tesla átadóhely megnyitására, ahol az amerikai gyártó teljes kínálata elérhető, kipróbálható lesz. Ez még nem hivatalos márkaimportőri szint, de több, mint murvás parkolóban történő autóátadás.
Az amerikai gyártó a jelek szerint nem várt túl sokat új villanyautójának első áremelésével.
Elon Muskék piacra dobták a legolcsóbb Model 3-at, ezzel párhuzamosan pedig a típus hazai árára is fény derült.
Első körben a hétüléses nagy autó, a hátul szárnyas ajtós, Model X árát tették közzé.