VEKE: Alighanem denevéreknek tervezték a MÁV járatain a kijelzőket
A MÁV-ot használó denevérek öröme sem lehet teljes.
A MÁV-ot használó denevérek öröme sem lehet teljes.
A főváros szerint a jól hangzó ötleteknek a kormányzati elvonások szabnak határt.
A VEKE azt mondja, Lázár javaslata annyiba kerülne, amit nem tud Budapest kifizetni. A Közlekedő Tömeg szerint Lázár arra tett javaslatot, hogy az utasok egy "kormánypárti" vármegyebérlet, és egy "ellenzéki" Budapest-bérlet közül válasszanak.
Nagyjából ingyenessé tette a helyközi közlekedést a kormány az ingázók számára – így értékelte a VEKE, hogy a kormány bevezeti a kedvezményes vármegyebérletet és országbérletet. Miközben a városlakók több szempontból is hátrányba kerültek.
A kormánymédia most azért támadja a főváros vezetését, mert zebrák kerültek a Blaha Lujza térre, szerintük ezek okoznak hatalmas dugókat. Karácsony előtt azonban volt valaki más is, aki zebrákat akart a Blaha Lujza térre: Tarlós István. A VEKE azzal védte meg a döntést, hogy "a budapestiek nem vakondok".
A 37 szerelvényből 18-nál már látszanak a repedés jelei.
Korábban még arról volt szó, vegyesvállalat lesz, most a cég megveheti a Dunakeszi Járműjavító Kft.-t és ingatlanjait.
A VEKE arról ír Facebookján, egy kisebb baleset után hibásodott meg az új magyar jármű, fel is kellett szórni homokkal az egész Rákóczi utat, az olajcsíkon kerékpárosok, motorosok is elestek.
A pénztárakhoz vezető folyosó bejáratánál omlott le a vakolat. Nem ez volt az első eset. A MÁV közlése szerint átnedvesedés miatt esett le a vakolat, személyi sérülés nem történt.
A HÉV-kocsik döntő része régóta ütött-kopott már, de akad egy-két kivétel. Igaz, ugrásszerű minőségjavulásról azoknál sem lehet beszélni.
A Pillangó utcától magasvasút indulna, ez vinne át az Örs felett is.
A miskolci Skoda villamosok kamerájának felvételein jól látszik, hogy alig marad hely a belvárosban felállított bódék előtetői és a mellettük elhaladó villamosok között.
Leváltották Vitézy Dávidot a BKK Zrt. éléről, mi pedig megpróbáltunk utánajárni, vajon minek köszönhette bukását, és hogy mi lesz a Budapesti Közlekedési Központ és a hozzá kötött szemléletmód sorsa, valamint az utód Dabóczi Kálmán személyéről is kérdezősködtünk.
Fotókat tett közzé a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület az egyik olyan használt troliról, amelyet Svájcból vásárolt a BKV. A korábbi hírek szerint év végén vagy jövő elején állítják forgalomba a járműveket, a VEKE viszont úgy tudja, hogy jövő márciusban.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szerint a 3-as metró felújítására szánt uniós pénzt jobb lenne másra költeni, mert mire megérkezne, addigra összedől a metró. A VEKE tagjai úgy látják, hogy gyorsabban használható forrást kell találni, és a „megoldás adott, ajánlatok vannak”. Facebook-oldalukon azt is írják: az Európai Bizottság tagjai informálisan már jelezték, hogy a városi közlekedés fejlesztésének teljes törlése elfogadhatatlan.
Nincs az rendben, hogy kicsinyítik a tegnap feltárt üreg veszélyességét, mert az 1-es villamos pályafelújítása közben talált üreg valójában meglehetősen nagy és veszélyes – írta ki a közösségi oldalára a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE).
Feleannyi utas használja a négyes metrót, mint amennyire tervezték, a BKK is elismeri, hogy ennél többet vártak. Ha 2020-ig nem duplázódik meg az utasok száma, bajba kerülhetünk az EU előtt.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület szerint rosszul tervezték meg az új mozgólépcsőt, ami a Széll Kálmán teret köti össze a Várfok utcával. Éppen a vágányoknál érkeznek majd le ugyanis az utasok, és ez balesetveszélyes lehet.
Hiába újították fel a fogaskerekű pályájának hídjait, a sínek továbbra is rossz állapotban vannak, és a sebességkorlátozás is megmaradt – hívta fel a figyelmet a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület. A VEKE szerint a pálya fenntartása évente félmilliárd forintba fog kerülni ezután is, a rekonstrukciót pedig továbbra is halogatják.
A Thököly út felújítása óta, öt éve veszélyes az a helyenként megszakadó bicikliút, ahol június végén egy BKV-busz elsodort egy, a bicikliúton szabályosan közlekedő biciklistát. A szakemberek szerint az a legfőbb probléma, hogy túl keskeny a Thököly út és az autós forgalom miatt nem mertek belevágni nagyobb átalakításba, de arról megoszlanak a vélemények, hogy szabad-e a buszsávba küldeni a bicikliseket.