Magyarországon az erősebb és nagyobb hatótávú Cupra Born villanyautó
Immár hazánkban is elérhető a VW ID.3 spanyol testvérmodelljének legsportosabb változata.
Immár hazánkban is elérhető a VW ID.3 spanyol testvérmodelljének legsportosabb változata.
Semmi köze a normál Megane-hoz, a villanyautók között a könnyűek közé sorolható, remek a vezethetősége és még a lassú töltőkön is egész gyorsan „tankolható”. Spanyolországban meghajtottuk a Renault tisztán elektromos hajtású új androidos kompaktját.
A népszerű kompaktra mostanság közel 20 hónapos szállítási határidőt vállal a VW.
Itt a megoldás azok számára, akik a VW ID.3-at egy kicsit izgalmasabb, spanyol hangvételű változatban állítanák be a garázsukba.
A Volkswagen konszern új spanyol almárkájának első villanyautója olyan lett, mint amilyennek a korábban kijött VW ID.3-nak kapásból lennie kellett volna: van fantázia a formatervében, jól sikerült az utastere és a vezetésében is akad élvezet. De nem akkora adrenalinbomba, mint a "füstös" Cuprák.
A dobogóra két Volkswagen és egy Tesla gurulhat fel.
Megérkezett a Volkswagen ID.3 izgalmasabb spanyol testvérmodellje.
Amit jelenleg még Golf R-nek hívunk, az a jövőben már ID.3 GTX néven támadhat.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
Az eddiginél közel 3 millió forinttal olcsóbban is vásárolhatunk mostantól ID.3 elektromos autót.
Az ID.3 nagytestvére öt különböző változatban startol el a hazai piacon.
Az első német és amerikai vásárlók már beülhettek új Volkswagen elektromos autójukba.
Nem reprezentatív szavazásunkon messze a kis japán kapta a legtöbb voksot.
A Volkswagen szerint a Bogár és a Golf után ez a harmadik nagy mérföldkő a cég történetében. Nagy szavak ezek, benéztünk mögéjük, hogy a gyakorlatban milyen és mennyire élhető autó a futurisztikus ID.3.
Az újdonság olyan fénytechnikával van ellátva, amely a hívásokat és az akkumulátor töltési állapotát is jelzi.
Az újdonság jelentősen nagyobb, mint a közelmúltban debütált ID.3, illetve ID.4.