Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Nem reprezentatív szavazásunkon messze a kis japán kapta a legtöbb voksot.
Március elején hozták nyilvánosságra, hogy 2021-ben az általunk már alaposan letesztelt Toyota Yaris lett az Év Autója. A szakújságírókból álló zsűri 266 ponttal jutalmazta a kis japánt, ami mögött a 240 pontos villanymotoros új Fiat 500-as, illetve a 239 pontos Cupra Formentor következett a sorban.
Az eredményhirdetés kapcsán mi is megkérdeztük olvasóinkat, hogy ők melyik modellre szavaznának a hét finalista közül. A nem reprezentatív online felmérésen ezen cikkünk keltezéséig közel 840-en vettek részt, és a válaszadók több mint 38 százaléka a Toyota Yarisra szavazott, amely egyébként az Év Autója zsűri két magyar tagját is lenyűgözte.
A második a szavazatok körülbelül 13 százalékát bezsebelő Fiat 500-as lett, majd pedig a holtversenyben végzett Skoda Octavia, illetve Volkswagen ID.3 következik a sorban 11-11 százalékkal.
A Cupra Formentor és a Land Rover Defender nem sokkal 11 százalék alatt végzet, a sereghajtó Citroën C4 pedig kevesebb mint 5 százaléknyi szavazatot kapott.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.