A jövő Minije: megnéztük az Androidot futtató futurisztikus Mini Aceman villanyautót
A Mini "karizmtikus egyszerűség" jegyében fogant jövőbemutató újdonsága egy crossover kategóriás elektromos prémium kisautó.
A Mini "karizmtikus egyszerűség" jegyében fogant jövőbemutató újdonsága egy crossover kategóriás elektromos prémium kisautó.
30 évvel az Antall József-féle legendás hófehér Astra után most itt egy "kult sárga" vadonatúj Astra, mellyel az Opel azt igyekszik bizonyítani, hogy továbbra is létezik német alternatíva a VW Golf mellett.
Kétféle hosszúsággal, benzines és dízel hajtással, illetve a későbbiekben plugin hibridként is támad az új Ford Tourneo Connect, mely valahonnan nagyon ismerős lehet.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
Relatíve kicsi és alacsony, semmilyen elektromosság nincs a hajtásában, van viszont benne hat henger, egy szupergyors váltó és némi fenékriszálós hajlam. A bajorok bebizonyítják, hogy még 2022-ben is tudnak izgalmas autókat készíteni.
Ilyen az, amikor az 5.0 nem a szoftver verziószámra, nem az átlagfogyasztásra és nem is a vételárra utal. Meghajtottuk az 5 literes szívó V8-as benzinmotorral szerelt Mustang kizárólag kabrió változatban készülő vadonatúj kaliforniai kiadását.
A Honda megoldotta, hogy legújabb modellje ne csak keveset fogyasszon, hanem emellett korrekt vezetési élménnyel is szolgáljon. Kipróbáltuk az elődjénél konzervatívabb külsejű vadonatúj Civicet.
Se nem divatterepjáró, se nem zöld rendszámos hibrid – mit szólnak majd ehhez a szupertrendi szomszédok? Ezt a kérdést inkább tegyük gyorsan zárójelbe, és próbáljunk meg előítéletek nélkül közelíteni ehhez a praktikus új kompakt dízel BMW-hez.
Picit az árral szemben úszik az Opel sportos hangvételű alacsony építésű modellje, de sokak számára talán éppen emiatt lehet vonzó alternatíva a hibridizált SUV-okkal terhelt világunkban. A benzines GSi mellett egy praktikus dízel kombit is kipróbáltunk az Insigniából.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
Napjaink hatalmas és nehéz új személyautói sok mindenről szólnak, csak éppen a vezetési élményről nem. A Toyota újdonsága azonban pontosan ez utóbbira fókuszál, ennek jegyében pedig alacsony, könnyű, és ezek miatt nem is kell faragatlanul erősnek lennie.
Egyedi külső, luxussal átitatott belső és modern plugin hibrid hajtáslánc jellemzi a franciák legújabb kompakt modelljét, mely sok mindennek nevezhető, csak éppen unalmasnak nem.
Közel 300 lóerős teljesítmény, lokálisan zéró károsanyag-kibocsátás és hét ülés. Dióhéjban ennyit kell tudni a német gyártó Magyarországon gyártott új kompakt szabadidő-autójáról, melynek mi egy 30 millió forintos példányát fogtuk vallatóra.
Hét méternél hosszabb hatfős lakóautóval vágtunk neki a három magyar megyényi szomszédos országnak. Milyen vezetni egy ekkora monstrumot, milyen élni benne és milyen kiadásokra kell számítani egy ilyen utazáson? Jövünk a válaszokkal!
Ha a gazdagok a világban egyre fiatalabbak, akkor a Rolls-Royce sem lehet csak a korosodó milliomosok autója. Ennek a gondolatmenetnek volt egyenes következménye a mostanra egyre sikeresebb sorozat, a Black Badge vonal bevezetése a luxusmárkánál.
Két bajor sportkocsi azokból az időkből, amikor még messze nem a digitális hókusz-pókusz és a CO2 minimalizálás, hanem a színtiszta vezetési élmény, és nem mellesleg a gyönyörű külső volt fókuszban. Teszten az M5 motoros szuperritka Z8 és az igazi időgép, karbis 3.0 CS.
Kézi váltóval, elsőkerék-hajtással és magas felszereltséggel próbáltuk ki a japán szabadidő-autó harmadik generációját – jövünk a gyakorlati tapasztalatokkal.
Nincs benne semmilyen váltó, van viszont benne egy alaposan átgondolt remek hibrid hajtáslánc, melynek révén akár kettessel kezdődő fogyasztási értéket sem lehetetlen hozni. Ráadásul nem is néz ki rosszul: ez a belül hatalmas új Honda HR-V.
Lényegében teljesen hangtalanul suhan, a dízeles vibrációt hírből sem ismeri, hatalmas a raktere, olcsón és távfelügyelet mellett egyszerűen üzemeltethető és akár elektromos szerszámokat is meg lehet hajtani vele. De vajon akadnak-e hátulütői?
Bár a NER prominensei egyértelműen Trump mellett tették le a garast, a WSJ szerint több vitás pont volt a két ország közt, amelyek aligha oldódtak meg mára.
Csak később nőnek az energiamegtakarítási kvóták.
Ha egy harckocsi kétszer is legördülhet a gyártósorról, akkor 600 felújított orvosi rendelőt hányszor lehet sikerként eladni?
Nem csak a száguldozókkal van baj.
Az öttusaszövetség elnökének ezüstérmét is megszépítette Gulyás Michelle aranya.