Szupergyors 3-as BMW: nagyágyúkat utasít maga mögé az Alpina B3
A 462 lóerős sportszedán egészen kiváló köridőt futott a németországi Sachsenringen.
A 462 lóerős sportszedán egészen kiváló köridőt futott a németországi Sachsenringen.
A nagy olajtársaságok haladnak a korral, és már messze nem csak benzint és gázolajat, hanem adott esetben akár villamos energiát is kínálnak a vásárlóknak. Jövünk a magyarországi piaci körképpel.
A zászlóshajó modell kívül és belül is alapos megújuláson megy keresztül.
A rohanásnak csak az elektronika vet véget 252 km/h-nál.
Az autós csak annyit mondott a rendőrök, amikor azok arról érdeklődtek, miért repesztett ilyen sebességgel, hogy sietett.
Globálisan már nincs fölényben a német márka, a Toyota viszi a prímet.
A vevők leginkább az 1 millió forint alatti és a 2-3 milliós autókat keresik a piacon.
A V8-as benzinmotor egy jókora kompresszornak köszönheti hatalmas teljesítményét.
Az újdonság néhány centiméter híján már olyan hosszú, mint az 5-ös BMW.
A VW konszern új spanyol márkájának crossovere 60 extra lóerőt kapott.
A megkínált BMW 635 CSi-vel eddig alig több, mint 60 ezer kilométert tettek meg.
David Hasselhoff ereklyéi kerültek kalapács alá.
A jónevű tervezőcég az Italdesign utalt arra, hogy az autó bemutatásának 40. évfordulója mentén a DMC-12 új verzióján dolgozik.
Egy ilyen praktikumra hangolt német luxusautó garantáltan ritkán jön szembe az utakon. Jó eséllyel sohasem.
A Róbert Károly körúton filmezték le a sokszoros szabálysértőt.
A 8-as számú főúton haladt a megengedett tempó közel kétszeresével.
A jelenlegi „szárnyas nyílvessző” teljesen megújulna.
Az összegből akár négy darab vadonatúj Lada, és akár egy új "nyugati" prémiumautó is kijönne.