525 lóerős motort kapott a kecskeméti Mercedes A-osztály
Ha egy A-osztállyal szeretnénk kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt katapultálni 0-ról 100-ra, akkor ez itt a mi autónk.
Ha egy A-osztállyal szeretnénk kevesebb, mint 3,5 másodperc alatt katapultálni 0-ról 100-ra, akkor ez itt a mi autónk.
A nem is olyan rég piacra dobott hatalmas SUV hamarosan megkapja első ráncfelvarrását.
A dobogóra egy német, egy francia és egy dél-koreai típus gördülhet fel.
A BMW hosszú múltra visszatekintő 7-es sorozata hamarosan 100 százalékban elektromos testvérmodellt kap.
A német gyártó nemcsak az USA-ban, hanem Európában is leállhat a közel öt évtizedes múltra visszatekintő típus forgalmazásával.
A kivilágított létrás autót advent vasárnapjain tekinthetik meg az érdeklődők.
Ez a hátsókerék-hajtású szuperkönnyű raliautó a 80-as évek elejére repít vissza bennünket.
Az elmúlt 33 esztendőben meglehetősen keveset volt szolgálatban ez az NDK kisautó.
A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból.
A Volkswagen konszern cseh márkájánál megújult a zászlóshajó modell legerősebb motorja.
Még mindig Volkswagen Golfból adják el a legnagyobb mennyiséget.
A nyolcadik generációs Golf praktikus családi kivitelének legolcsóbb változatát 110 lóerős lágyhibrid motor hajtja.
A 320 lóerős motorral szerelt német SUV komoly menetdinamikával kecsegtet.
Testközelből ismerkedtünk meg a normál hibrid hajtásláncú új Suzukival, amely kicsit olcsóbb mint az alapját adó Toyota és kiterjesztett garanciát vállalnak rá.
A Volkswagen újdonságának hatótávja egész korrekt, de hatékonyság fronton lenne még hova fejlődni.
Az első sorozatgyártású villanymotoros Mustanggal közel 500 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A Volkswagen oldalára üzeneteket is festettek.
Az új akkumulátortechnológia az eredetileg tervezettnél hosszabb hatótávot tesz lehetővé.
Minden jel arra mutat, hogy az új kínai luxusautónak nem igazán adódhatnak hűtési problémái.