Sportos dízel: Magyarországon a Skoda RS TDI
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
Az újdonság 200 lóerős teljesítménnyel és relatíve szerény fogyasztással kecsegtet.
A japán kisautót mostantól már csak 1 literes 3 hengeres benzinmotorral lehet kapni.
Az amerikai gyártó legújabb V8-as terepjáróra abszolút nem a CO2-kibocsátás csökkentéséről szól.
Fém- helyett szövettetővel és a korábbinál nagyobb csomagtartóval támad az újdonság.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
Itt a megoldás azoknak, akik az eredeti Formentort túl drágának találják.
Nyúzópróbán a Ford Performance első európai szabadidőautója, a Puma ST, mely szerény 3 hengeres motorja ellenére is az egekbe képes katapultálni a sofőr adrenalinszintjét.
A 2 literes 4 hengeres turbómotort alaposan kihegyezték a fejlesztőmérnökök.
Ez a V8-as erőforrással szerelt olasz típus korának egyik legsportosabb szedánja volt.
A 375 lóerős olasz szupersportkocsi 46 éves, mégis alig több mint 20 ezer kilométer van csak benne.
A középkategóriás szabadidő-autó sportos változata tisztább működésű lett, és néhány lóerőt veszített a teljesítményéből.
Sokkal nagyobb, mint egy Vitara, plugin hibrid hajtáslánca zöld rendszámot ér, az ára pedig a márkától szokatlan módon csillagászati. Testközelből ismerkedtünk meg a Toyota RAV4 PHEV testvérmodelljével.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.
Mi a közös a Fortnite-ban és az új BMW-kben? Mihez van szüksége 230 PB-os tárhelyre a német gyártónak? Miért készül 720 lóerős elektromos 5-ös BMW? Jövünk az összes válasszal.
Leleplezték a bajor gyártó több mint 500 lóerős szabadidő-autóját, amely 10 perc alatt 120 kilométer hatótávolságra elég áramot képes felvenni.
Az év legizgalmasabb kisautója nem olcsó, viszont komoly vezetési élményt biztosít.
A dél-koreai gyártó kívül-belül felfrissítette népszerű elektromos kompakt modelljét.
Mostantól már nem a Panamera Turbo, hanem a Mercedes-AMG GT 63 S a német pálya ura.
A már javában közúton tesztelt luxuslimuzin hivatalos leleplezésére a jövő héten kerülhet sor.