Magyarországon az új Mercedes S-osztály
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
A teljesen megújult luxusautóért minimum 32,3 millió forintot kell fizetnünk.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
Már csak két napot kell várnunk a bajor gyártó 500 lóerősnek ígérkező sportmodelljére.
Ilyen az, amikor egy minden földi jóval ellátott luxusautóból lecsupaszított változat készül.
A kompakt négykerekű időgépre vágyóknak 1,5 millió forintot kell a projektre szánniuk.
A hosszított tengelytávolságú stuttgarti járgány 1975-be repíti majd vissza új tulajdonosát.
Hogy négykerekű biciklinek vagy pedálos autónak tekintjük, az nézőpont kérdése. A német Canyon kerékpárgyár célja, hogy modelljével betöltse az autó és a kerékpár közötti rést.
A jelek szerint évente átlagosan kevesebb mint 100 kilométert használták ezt az olasz sportkupét.
Kevesebb mint 2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.
A zöld rendszámos új szabadidő-autóval a korábban ígértnél 10 kilométerrel nagyobb távolság tehető meg a benzinmotor beindulása nélkül.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen elért sikereknek emléket állító McLaren Senna GTR LM-ből mindössze 5 példány készült.
Az újdonság első körben csak egyetlen dízelmotoros változatban rendelhető.
Felfrissítik a dél-koreai gyártó 275 lóerős sportmodelljét.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Ez az első olyan Ferrari, melynek hivatalos leleplezésére kizárólag online került sor.
Az új belépőszintű modellt nem meglepő módon 3 hengeres benzinmotor mozgatja.
A Suzuki második Toyota-alapokon nyugvó modellje egy normál hibrid hajtású családi autó.
Politikailag abszolút korrekt világunkban a japán gyártó egy merészen izgalmas sportkocsival rukkolt elő, de sajnos van vele egy számunkra komoly probléma.
Az új tervezet elfogadása komoly kihívás elé állíthatja az autógyártókat.