A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Az újdonság azoknak készült, akik az M135i csúcsmodellnél valamivel visszafogottabb kivitelre vágynak.
Most megérkezett az M135i xDrive alá pozicionált vadonatúj 128ti, amely ugyan gyengébb a csúcsmodellnél, cserébe 80 kilogrammal könnyebb, és a Torsen differenciálmű sem hiányzik belőle.
A kétliteres négyhengeres turbós benzinmotor ezúttal 265 lóerős teljesítményt ad le az első kerekekre, ami mellé kereken 400 Nm-es nyomaték társul.
A normál kivitelhez képest 1 centiméterrel lejjebb ültetett, 18 colos kerekekkel szerelt, nyolcfokozatú automata váltós 128ti 6,1 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
A közvetlenebbre hangolt futómű mellett az M135i xDrive-ről érkezett M Sport fékrendszer került bele.
A 40 900 eurós (14,6 millió forint) alapárú újdonságnak jelenleg a végtesztelése folyik, az álcázófóliás változatban leleplezett típus első példányait az ígéretek szerint novemberben vehetik át a megrendelők.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Freddie Mercury kezében sem állt ilyen hetykén a vasaló.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.