Gyorsan megújult a koreai Golf: itt a felfrissített Hyundai i30
Módosított frontrésszel és tisztább működésű dízelmotorokkal támad a népszerű kompakt modell ráncfelvarrt kivitele.
Módosított frontrésszel és tisztább működésű dízelmotorokkal támad a népszerű kompakt modell ráncfelvarrt kivitele.
A Fiat 500-asból az Abarth munkatársai kihozták a maximumot, a legerősebb új 595-ös modell 180 lóerős.
Ebből a videóból remekül átjön, hogy mennyire jól gyorsul és milyen végsebességre képes egy enyhén tuningolt Audi sportkupé.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos technológiával minimálisra lesz csökkenthető a villanyautók töltési ideje.
A német gyártó megépíti a Phaeton kései leszármazottjának tekinthető villanyautót, de az eredetileg tervezettnél kicsit visszafogottabb formában.
Erről az új A8-as Audiról már messziről lerí, hogy a kerekeivel valami nincs teljesen rendben.
A Mercedes kedd este leleplezte első olyan modelljét, melyet a kezdetektől fogva elektromos autónak terveztek. Két motor, egy nagykapacitású akkumulátorcsomag és 400+ lóerő a hangtalan EQC-ben.
A Németországban gyártott új sportos divatterepjáró első példányát jó néhány ezer kilométerrel arrébb várja a tulajdonosa.
A japán gyártó egy különleges limitált szériával ünnepli meg a népszerű modell születésnapját.
Létezik egy útszakasz Fejér megyében, ahol csak és kizárólag egyetlen rendszámmal lehet szabályosan megállni.
A sportos Lada végre a nagyközönség előtt is bemutatkozott, és a belsejét is leleplezte az orosz gyártó.
A Koenigseggnél már javában zajlik annak a vadonatúj sportkocsinak a fejlesztése, amely minden elődjénél jobb menetteljesítményekkel kecsegtet.
Kezdődik a tanév, mindenki visszatért szabadságról, a BKK is átáll sűrűbb forgalomra, az útfelújítások javarésze azonban még tart. Csoda történik, és mégis minden működik a közlekedésben, vagy itt a káosz, a dühöngés, a reménytelen dugó és a késés? - tettük fel a kérdést. A csoda elmaradt, sok helyen alakultak ki kisebb-nagyobb dugók.
Kockákból és egyéb apró alkatrészekből építettük össze a 007-es ügynök egykori szolgálati autóját. A Lego nagyon odafigyelt az apró részletekre, de vajon a mi küldetésünk sikerrel járt?
A közel 1000 lóerős olasz sportkocsit nem pont ilyen felhasználásra szánták, de a hátsókerék-hajtású masina láthatóan nem jön zavarba egy kis farolástól.
A Forma–1-ben olyan gyorsan cserélnek kereket, hogy lassítás nélkül nehéz követni, pontosan mi is történik. De vajon mi 2018 és minden idők rekordideje?
Berlinben járva botlottunk bele a bajor gyártó egyik legújabb modelljébe, melynek nyitásához és motorindításához már egyáltalán nem kell hagyományos kulcs.
A nemrégiben megújult G-osztály közel 600 lóerős csúcsmodelljét szétveti az erő, és még a gyári gyorsulási értéknél is jobbat produkál.
Az autós gondolkodás nélkül továbbhajtott, de a rendőrök hamar megtalálták.