Szeged után Törökországban is autógyárat épít a kínai BYD
A BYD Törökországban 922 millió euróért húz fel egy gyárat, amely ötezer embernek adhat munkát.
A BYD Törökországban 922 millió euróért húz fel egy gyárat, amely ötezer embernek adhat munkát.
Az új vámtétel a Portfolio szerint 30-70 százalék között lehet. A Politico szerint egyre valószínűtlenebb, hogy a német autóipari lobbi elég támogatót össze tudna gyűjteni, hogy megakadályozzák az EU–Kína autós vámháborút.
Pécs mellett épülne a Szabad Európa szerint egy új kínai autógyár.
Szerintük a helyi gyártásra átálló kínai cégek jó üzletet jelentenek a beszállítóknak.
Az üzemet kiürítették, nem is indulhat újra rövid időn belül.
A kínai BYD autógyár vezetősége szombaton tárgyalt Orbán Viktorral.
Egy rosszul konfigurált szerver miatt bárki hozzáférhetett bizonyos érzékeny vállalati adatokhoz, melyek a BMW autógyárhoz tartoztak.
Hány ezer tonnás présgépek dübörögnek a Suzukinál? Mennyi benzint tankolnak a 0 kilométeres autókba? Hány percig esőztetik a kocsikat? Jövünk a válaszokkal!
Nyilvánosságra került egy olyan token, mellyel akár szigorúan bizalmas céges adatokhoz is hozzá lehetett férni a Mercedes szerverein – mutatnak rá biztonsági kutatók. Az ügyben már az autógyár is lépett.
A húszi lázadók konténerhajók elleni támadásai a Vörös-tengeren megakasztották a gigavállat termelését.
A Lucid az elmúlt negyedévben kevesebb mint 1500 autót szállított le, miközben a vesztesége bőven meghaladta a 600 millió dollárt.
A múlt héten Orbán Viktor is találkozott az egyik legnagyobb kínai autógyártó vezetőivel.
Sósav okozta marásoktól kezdve olvasztott alumínium miatti égési sérülésekig terjed a skála.
Nem kérdés, hogy a "vesék" jövőben is nagyon hangsúlyos szerepet kapnak.
28 összeszerelő sor leállt Japán 14 Toyota-gyárában. Annyit lehet tudni, hogy a számítógépes rendszer romlott el, de hogy mi okozta a hibát, azt még vizsgálják.
Az európai gépjármű- és alkatrészgyártás óriása továbbra is Németország, az üzemek hatoda itt működik.
Magasabb bérekkel csábítják a dolgozókat. Budapesten jelentős a tűzoltóhiány, de hamarosan Debrecenben is gondok lehetnek.
Ha Elon Musk tartani akarja az ígéretét, hogy húszmillió autót gyártson évente, ahhoz nagyjából tíz gyár kell világszinten.
Henry Ford futószalag módszere után megint nagyot újítanának.
A cég pénzügyi igazgatója szerint az európai mérnökök hatékonysága 25-30 százalékkal marad el az elvárhatótól.