Hatalmas kínai autómárka érkezik Magyarországra
Hamarosan hazánkban is elérhetők lesznek a Volvo anyacége, a Geely különböző modelljei.
Hamarosan hazánkban is elérhetők lesznek a Volvo anyacége, a Geely különböző modelljei.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
Nem véletlenül választotta a BMW Magyarországot új, legmodernebb csúcstechnológiával működő üzemének helyszínéül: az országban meghatározóvá vált a járműgyártás és számos egyéb érv is szól a beruházás mellett – mondta Milan Nedeljkovic, a BMW igazgatótanácsának gyártásért felelős tagja azt követően, hogy Debrecenben szerdán ünnepélyes keretek között letették a 2025-ben megnyíló üzem alapkövét. Az üzletember a BMW terveiről és az elektromos autózás jövőjéről is beszélt a magyar újságíróknak.
Négynapos lesz a hétvége a következő hetekben a Ford kölni üzemének dolgozói számára. Csak keddtől csütörtökig dolgoznak majd, mert nincs elég félvezető és kábelköteg.
Kedden az újraindításról, szerdán az újabb leállításról döntöttek, miután ukrán vezetők bojkottra szólítottak fel.
A vállalat szerint 2025-től az elektromos és hibrid elektromos autók az eladásaik felét teszi majd ki.
Az autók darabja nagyjából 25 millió forintba kerül.
Hatalmas pofonokat kapott idén a magyar autógyártás: az év eleji pesszimista becsléseket is alulmúlta a tényleges helyzet.
A Volvo globális értékesítésének felét 2025-re teljesen elektromos autók adják majd, a másik felét pedig hibrid járművek.
Nemcsak az autók piaci helyzete alakul át jelentősen, többek közt a mobilitási szolgáltatók egy kaptafára készülő közlekedő dobozai miatt, hanem a nagyfokú robotizáció révén a gyártásuk is.
Magasabb piaci értéken lépne be a részvénypiacra a cég, mint a 10 milliárdot érő Renault.
Három hétre nyúlt el az alkatrészhiány miatti termelési szünet.
A japán vállalat több régióban, köztük Európában is visszább vesz a termelésből.
Hiába készült nagyjából százezerrel kevesebb autó itthon eddig idén, mint azt tervezték, a leállásokat most is beiktatják a cégek.
Harminc magyar autóipari beszállító cég működését fenyegeti a válság, főleg az átlag alatti forgalmúak kerültek bajba.
A német anyakonszern nem akar "prémium márkát" csinálni a Skodából.
A Honda Ohio állambeli üzemében a fehér galléros munkavállalók egy része most a futószalagok mellett áll.
A benzines és dízelmotoros autók átadják a helyüket a villanyautóknak a német gyárakban.