Lebontják a világ legnagyobb elhagyott autógyárát Detroitban
Az amerikai Packard márka hatalmas gyáregysége közel 70 éve áll üresen.
Az amerikai Packard márka hatalmas gyáregysége közel 70 éve áll üresen.
Idén 9,7 millió autót akartak legyártani, viszont ennél jóval kevesebb jön csak össze.
Hamarosan hazánkban is elérhetők lesznek a Volvo anyacége, a Geely különböző modelljei.
A közelben békésen csordogáló Ipoly hullámai nagyobb zajt csapnak, mint amennyit eddig hallhattunk arról az ipolytölgyesi üzemről, ahol Aston Martinok, Lamborghinik és Range Roverek nemes alkatrészei készülnek. A Monónál jártunk.
Egy feltehetően laza csavar miatt problémák adódhatnak a kormányzással.
Az autógyártó vezetője, Oliver Zipse elárulta, milyen két karosszériaváltozat készül majd nálunk.
Nem véletlenül választotta a BMW Magyarországot új, legmodernebb csúcstechnológiával működő üzemének helyszínéül: az országban meghatározóvá vált a járműgyártás és számos egyéb érv is szól a beruházás mellett – mondta Milan Nedeljkovic, a BMW igazgatótanácsának gyártásért felelős tagja azt követően, hogy Debrecenben szerdán ünnepélyes keretek között letették a 2025-ben megnyíló üzem alapkövét. Az üzletember a BMW terveiről és az elektromos autózás jövőjéről is beszélt a magyar újságíróknak.
Négynapos lesz a hétvége a következő hetekben a Ford kölni üzemének dolgozói számára. Csak keddtől csütörtökig dolgoznak majd, mert nincs elég félvezető és kábelköteg.
Kedden az újraindításról, szerdán az újabb leállításról döntöttek, miután ukrán vezetők bojkottra szólítottak fel.
A vállalat szerint 2025-től az elektromos és hibrid elektromos autók az eladásaik felét teszi majd ki.
Az autók darabja nagyjából 25 millió forintba kerül.
Hatalmas pofonokat kapott idén a magyar autógyártás: az év eleji pesszimista becsléseket is alulmúlta a tényleges helyzet.
A Volvo globális értékesítésének felét 2025-re teljesen elektromos autók adják majd, a másik felét pedig hibrid járművek.
Nemcsak az autók piaci helyzete alakul át jelentősen, többek közt a mobilitási szolgáltatók egy kaptafára készülő közlekedő dobozai miatt, hanem a nagyfokú robotizáció révén a gyártásuk is.
Magasabb piaci értéken lépne be a részvénypiacra a cég, mint a 10 milliárdot érő Renault.
Három hétre nyúlt el az alkatrészhiány miatti termelési szünet.
A japán vállalat több régióban, köztük Európában is visszább vesz a termelésből.
Hiába készült nagyjából százezerrel kevesebb autó itthon eddig idén, mint azt tervezték, a leállásokat most is beiktatják a cégek.
Harminc magyar autóipari beszállító cég működését fenyegeti a válság, főleg az átlag alatti forgalmúak kerültek bajba.
A német anyakonszern nem akar "prémium márkát" csinálni a Skodából.