Egy lelkes svéd milliárdos feltámasztaná a Saabot
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
A visszatérő márka első autója egy teljesen elektromos hajtású modell lenne.
Az olasz gyártó ismét rekordeladásokról számolt be.
A Volkswagen konszern stratégiai együttműködési szerződést kötött az Xpenggel.
Hatalmas az érdeklődés az elektromos pickup iránt, mellyel nem tud lépést tartani a gyártási kapacitás.
Sűrű viharfelhők gyülekeznek az európai autógyártás felett: magas energiaköltségek, csökkenő nyereség, miközben Kína mellett a bőkezű állami szubvenciók révén az Egyesült Államok is egyre többet költ az elektromobilitás felpörgetésére. A német autógyártásban dolgozók joggal félnek a jövőtől, még ha az átállást Németországban „szociálisan érzékenyen” is igyekeznek levezényelni. A kelet-európai gyártóhelyek sem lehetnek nyugodtak, hiszen több német autógyártó- és beszállító is inkább Amerikában nyitna új gyáregységet. A Deutsche Welle riportja.
Több mint 20 százalékkal nőtt a személyautók gyártása az első fél évben.
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Az amerikai gyártó elektromos pickupja megannyi késést követően végre célegyenesbe ér.
A Volkswagentől átvett platformon térhetne vissza a piacra.
A távol-keleti ország egyre inkább versenyelőnybe kerülhet az autóiparban.
47 esztendő és 8 generáció után int búcsút az utóbbi időkben teljesen átalakult piacnak a Ford kisautója.
Két gyár fog épülni, 35 milliárd forint értékben.
A német mamutcég skálázható új platformja az ígéretek szerint három év múlva fog bemutatkozni.
Ősrégi, lánctalpas, hippi, szuperhosszú, szirénás, elektromos és limitált Star Wars szériás járgányok is akadnak a világ legnagyobb VW buszfesztiválján - Hannoverben jártunk, ahol Transporterek, Multivanek és ID. Buzzok adtak randevút egymásnak.
Mutatjuk, hogy milyenek a mostani Giuliák, Stelviók és Tonalék igen korai ősei.
Az öthengeres turbómotorral szerelt roadster ezúttal az Autobahnon villantja meg képességeit.
Megszüntetné a párhuzamos fejlesztéseket a Volkswagen, és nagyobb kihasználtsággal működtetné a német gyárait a cég.
A modellből lesz benzines változat is, de az később érkezik.
Ezt közölte a Nikkei kicsit szomorúan állapítva meg, hogy épp Japánt taszította le a trónról Kína az első negyedévben. Miért? Mert Kína villámgyorsan tör előre az elektromos autók gyártásában és exportjában, és jelentős mértékben tudta növelni eladásait Oroszországban, amelyet szankciók sújtanak Putyin Ukrajna elleni agressziója miatt.