Nem éppen örömteli, ami a magyar autóparkkal történik
Rohamosan öregszik a magyarországi járműpark, pedig nem cél, hogy "youngtimer" ország legyünk.
Rohamosan öregszik a magyarországi járműpark, pedig nem cél, hogy "youngtimer" ország legyünk.
A Pápua Új-Guinea-i rendőrség egyre elkeseredettebben keresi azt a közel háromszáz autót, amelyet az ázsiai és csendes-óceáni térség államfői találkozójának résztvevői használtak a tavalyi csúcs napjaiban.
2030-ra 40 százalékkal csökkentenék az új autók szén-dioxid-kibocsátását.
Egy nemzetközi civil szervezet szerint ráadásul hiába a dízelbotrány, a helyzet egyre rosszabb lesz.
Olyan, mint egy konyhai elszívó lamellás záróeleme. De minek egy ilyen egy autó hátsó részén?
Nem szórja a 400 millió dolláros vagyonát, szereti ő a háromliteres fogyasztású Toyota Priust is.
„A németek rosszak, nagyon rosszak” – mondta Brüsszelben az uniós tárgyalásain.
Ma már szinte valamennyi ismertebb autómárka átlagéletkora magasabb 10 évnél. Kivétel a Hyundai és a KIA, illetve az új termékekkel megjelent Dacia.
Két év alatt 13,4-ről 13,9 évre nőtt a forgalomban lévő személyautók átlagéletkora Magyarországon.
A KSH és a Genertel adatai alapján évek óta több közúti- és töréskárral járó baleset történik az őszi hónapokban: az éves átlaghoz képest szeptember-október-novemberben öt-kilenc százalékkal több, mint az év többi hónapjaiban.
Egy amerikai illusztrátor fogta magát, és elkészítette néhány klasszikus modell képét. A végeredmény magáért beszél.