Oldalsó kipufogós extrém sportkombit készített az Audi, itt az RS6 GTO

A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.

Oldalsó kipufogós extrém sportkombit készített az Audi, itt az RS6 GTO
Az Audi 1989-ben a 90 Quattro IMSA GTO-val állt rajtvonalhoz az amerikai IMSA versenysorozatban. Az oldalsó kipufogós versenyautó 2,2 literes 5 hengeres benzinmotorját egy hatalmas KKK turbófeltöltő fújja meg.

A 700 lóerős teljesítményű, illetve 720 Nm nyomatékú, hatfokozatú kéziváltós kocsi 3,1 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 310 km/h.
Audi

Ennek az 1989-ben tizenháromból hét versenyt megnyert autónak állít emléket a most leleplezett Audi RS6 GTO.

Audi
Audi

A Mark Lichte vezető formatervező gyakornok csapata által készített koncepcióautó a 600 lóerős kombi RS6-ra épül, és a híres felmenőjéhez hasonlóan oldalsó kipufogóvégződésekkel rendelkezik.

Audi

Az egyedi felniket, hatalmas légbeömlőt és méretes hátsó szárnyat kapott RS6 GTO belsejében karbon versenyüléseket és bukócsövet találhatunk.

Audi

Az RS6 GTO teljesítménye és egyéb specifikációi egyelőre ismeretlenek, mint ahogy egyelőre azt sem tudni, hogy az Audi tervezi-e a kisszériás gyártás beindítását.

Audi

 

Audi
Audi

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Tíz évbe telt, mire rájöttünk, hogyan lehet tökéletes a bécsi szelet – Wolfgang Puck és fia a HVG-nek

Budapesten is kitart a jó minőség mellett Wolfgang Puck és fia, Byron Lazaroff-Puck – deklaráltan meg is kérik az árát. A világ egyik legismertebb séfje ma is töretlenül aktív a globális étteremhálózatának ügyeiben, de a Spago éttermeket már fiára bízza. Apát és fiát a menü összeállításáról, az öröklés terhéről, egymással való viszonyukról és arról is kérdeztük, milyen kést használnak. Arról is szó esett, hogy miben erősek a budapesti piacok.