Skoda Superb-bemutató: hatmillió felett indul a zászlóshajó
Komoly offenzívában van a Skoda. Gyakorlatilag minden harmadik hónapban premiert tartanak. Most a Superben volt a sor.
Komoly offenzívában van a Skoda. Gyakorlatilag minden harmadik hónapban premiert tartanak. Most a Superben volt a sor.
A Nissan-Renault elsőként sütötte el a kompakt crossover poént a Nissan Juke formájában, ami annyira bejött, hogy átfogalmazva még egyszer megteszik. Itt a Renault Captur.
A jelenlegi cégautós viszonyok közt, amikor az operatív lízing dívik, amelynek áfája visszaigényelhető, a banki kamatok pedig padlót fogtak, elvileg kocsit kéne vennie minden cégnek. A helyzet drámaiságát mutatja, hogy még így sem pörög a piac: amikor a visszaigényelt áfa, a szervizköltség áfa felének levonása után szinte „bagóért” használhatnák a cégek az új autókat.
Az autós világ egyik legnagyobb gáláját rendezték Hamburgban az új S-osztálynak. Képek és érdekességek a premierről.
Megnyomta a Mercedes-Benz az év első, nagyszabású üzleti partner, sportoló, újságírói élménynapját. Javarészt az AMG-s csapatot és az új magyar divatkupét felvonultatva tartottak rendezvényt a zsámbéki vezetéstechnikai központban és a környező utakon, legalább ötven autóval.
Egyszerre érkezett meg hozzánk a 208 GTi, a városi betyárkodó autó és a felfrissített sportkupé a RCZ. A tököli vezetéstechnikai centrumban tartott modell-bemutatón kipróbálhatták mindkettőt az újságírók, mielőtt élményautózást tartott nekik ifj. Tóth János.
Legalább 15 márka tapos a többcélú, alsó középkategóriás egyterűek tavaly 2700 darabos eladásra zsugorodott magyar piacán. Ebbe a konkurensektől zsúfolt sávba hajt most be a megújított Kia Carens.
Vajon lehet-e hibát találni a BMW 7-es sorozatához tartozó, lazán 40 millió forintért vesztegetett, 750d jelű, összkerékhajtású dízeljében? A kifinomult ízlésű autós ínyencek bizonyára ezúttal is tudnak kukacoskodni, ám annyi bizonyos: a közel két méter széles, 5 méter hosszú bajor prémiumbatár az autóipar egyik csúcsterméke – minden, ami autós szem-szájnak ingere, az nagyjából benne van.
Hét óra, tizenhat Porschéval. Ez az, amiért bármilyen újságírót igazán lehet gyűlölni. Nem is vár kegyelmet. Porsche World Roadshow-ra kaptunk meghívás a Hungaroringre.
Amikor a Seat bejelentette, hogy sportos, háromajtós változatot készít a Leonból, szinte mindenki letudta annyival, hogy két ajtóval kevesebb lesz és kész. A spanyolok azonban rácáfoltak az előzetes véleményekre, s erről a hvg.hu is meggyőződhetett a Barcelona környékén tartott menetpróbán.
Apa kétszáznál halkan rámordul a gyerekekre, miközben jobb kézzel hátranyújtja a gumicukros zacskót, amiből ő is elcsent egy szemet. Majd előre pillant és lazán ellép egy 315 lóerős Porsche Boxster S mellett.
Az „ötszáznyolcas” kombi divatos allroad változata az RXH. A franciáktól várható extravaganciával, vagyis olyan összkerékhajtással, amely a klasszikus értelemben nem is az. Dízelmotor hajtja az első kerekeket, egy elektromotor a hátsókat. Mechanikai kapcsolat nélkül, csak elektromosan összedrótozva.
Lassan húsz éve van a placcon a Toyota kisterepjárója. Az első széria korszakos volt: az első divatterepjáró. A kicsike - a hossza akkor 3,69 méter volt, ma egy Yaris is nagyobb – nagyon kedvelt volt. Mostanra a negyedik generációnál járunk.
A Renault a Pest megyei Telkibe vitte a Clio negyedik generációs kombijának bemutatóját. Pont az a divatos, mediterrán házas környék, amelyek garázsbejáróin kitűnően mutathat ez a friss forma. Az új csapotthátú Clióval és a kombival is, nem kizárt, hogy telibe találtak a franciák.
Norvégiában több elektromos Nissan Leaf-et adnak el, mint Qashqai-t, amely a japán márka igazán nagy dobása volt az elmúlt években. A helyzet azért nem ilyen súlyos, sajnos elég messze vagyunk a tömeges villanyaautózástól. A legismertebb tisztán elektromos autó második generációjának premierjén jártunk.
Nincs hitelezés, nincs miből megtakarítani, aki tehette kifizette vagy átütemezte ingatlanhitelét és most nem vágyik másra, mint fújni egyet. Akkor hogyan lehet ennek a rétegnek újra autót eladni? Erre a helyzetre találták ki a gyártók az úgynevezett „crisis car” vagy válságautónak hívott modelleket. A kínálat már-már valószerűtlenül bőséges. Skoda Rapid, Renault Fluence, Dacia Logan, Fiat Linea, Chevrolet Aveo, Citoren C-Elysée és itt a Peugeot 301 is.
Érezni lehetett, hogy meg akarták nyerni a megmérettetést a Volkswagennél. A Golf megint majdnem tökéletes.
Egyedi ötletek, formák és vitatható megoldások, ahogy egy francia autóhoz illik. Ezek jellemzik a Peugeot újdonságát. Nehéz örökség szórakoztatóan normális kisautót csinálni.
Versengő osztály a luxus kompaktok világa. A válságban is kelendő csoport márkái – Mercedes, BMW, Volvo, Audi – mind nagyon spiccen lévő autót kínálnak. A négykarikások, modelljük időtlen stílusában bízva nem szabták át nagyon, inkább még tökéletesebbé reszelgették az új A3-ast.
Lecserélte eszköztárát a Mercedes és célba vette a fiatal nagymenőket. Kipróbáltuk a Mercedes A-osztály 200 CDI-t, AMG csomaggal.