#autóteszt

Honda CR-V 1.6 dízel bemutató: ahogy a piac óhajtja
 

Honda CR-V 1.6 dízel bemutató: ahogy a piac óhajtja

Megcsinálták a japán márkánál a trendeknek legjobban megfelelő városi terepest. Az ilyen járművekbe ma már nem kell nagy motor és összkerékhajtás, inkább keveset fogyasszanak, és férjenek be a kedvező céges adósávba is.

hvg.hu hvg.hu



Ilyen a boxer - 90 éves a BMW motorkerékpár
 

Ilyen a boxer - 90 éves a BMW motorkerékpár

Vajon meglepő lenne, ha az eddig inkább csak a nagymotorokat favorizáló BMW kisebb kétkerekűekkel is kirukkolna a közeljövőben? Márpedig az „urban mobility” fejleményei ebbe az irányba tolják el a kétkerekűek iránti keresletet, s ezelől a BMW sem térhet ki – hangzott el a motorkerékpár-gyártásuk 90-ik évét ünneplő bajor prémiummárka müncheni rendezvényén.

Heimer György Heimer György


Range Rover Sport bemutató: mindenhova jó
 

Range Rover Sport bemutató: mindenhova jó

Jól néz ki, meglepően gyors, ízléses a luxusa és még terepen sem fog cserbenhagyni. Van, akinek mindenből a jó jut. Nyolc év alatt több mint 415 ezer példányban kelt el a Range Rover Sport, a márka pénzcsináló modellje, amelyből most itt az új változat.



Ford Fiesta menetpróba: 1.0 literrel hengerel
 

Ford Fiesta menetpróba: 1.0 literrel hengerel

Ezer köbcentis blokk, három henger, 125 lóerő, 4,3 literes benzinfogyasztás száz kilométerenként – ezt kínálja az egyliteres Ecoboost motorral szerelt Ford Fiesta. A kis-nagy motor oly vehemens, hogy még a nagyobb Fordokba is beszerelik.

Heimer György Heimer György







Citroen C4 Picasso bemutató: jövőképe van
 

Citroen C4 Picasso bemutató: jövőképe van

Az európai átlagcsaládoknak vélhetően nagyon szimpatikus, progresszív külsejű autóra sikeredett a C4 Picasso. Pont annyi benne a „francia fütűr”, hogy még mindig egy nagyon normális autó legyen.

hvg.hu hvg.hu