Toyota Corolla bemutató: 2 percenként elmegy egy
Kettős értelemben is igaz; kétpercenként eladnak egyet és, ha kiállunk a világ fejlettebb felén valamelyik város utcasarkára, két percen belül feltűnik egy.
Kettős értelemben is igaz; kétpercenként eladnak egyet és, ha kiállunk a világ fejlettebb felén valamelyik város utcasarkára, két percen belül feltűnik egy.
Uralkodói fölénnyel tekinthet a mai autókra a Mercedes felsőkategóriás kocsija. Ha a beépített technológiai finomságokat, a komfortot és a biztonságot vesszük, akkor nincs párja.
A kilencedik generációnál tart a japán márka kompakt családi autója, amely most egy nagyon eltalált kis dízelmotorral gazdagodott. Az európai dízelfölényből és a cégautók 1.6-os méretig tartó kedvezőbb adóbesorolásából is vétek volt eddig kimaradnia a Hondának.
Kétféle új autóból lehet a nyugati autópályákon autózva feltűnően sokat látni trélereken, amint viszik a kereskedésekbe. Az egyik a Dacia Duster, a másik a Mercedes-Benz CLA. Hogy ez utóbbit nálunk is gyártják külön öröm, de a sikerhez persze ez kevés lenne.
Hét évig kellett rá várni, hogy a Toyota ismét képviseltesse magát a kompakt kombik mezőnyében. Vajon az Auris kombi beváltja a hozzáfűzött reményeket?
Fazoníroztak a bajor prémium márka ötös sorozatának modelljein. A magyar piac számára is legfontosabb sorozatban minden családtag kapott valami extrát. A limuzin és a kombi egy új belépőszintű motort, a GT pedig egy új csinos feneket.
A németeknek limousine, az angoloknak sedan, mi meg büszkék lehetünk rá, mert mi gyártjuk. Kipróbáltuk az első teljesen győri Audit, az A3 limuzint.
Tavaly a német márka talán legjobb, 3.0 literes dízel motorját toldották meg két turbóval, az eredmény meglehetősen impresszív lett.
A győri Audi-gyár bővítésével az első teljes egészében magyar négykarikás modell gyártása is elindult. Évente akár 125 ezer darab Audi A3 limuzinnal képes az új üzem a vásárlókat kiszolgálni.
Komoly offenzívában van a Skoda. Gyakorlatilag minden harmadik hónapban premiert tartanak. Most a Superben volt a sor.
A Nissan-Renault elsőként sütötte el a kompakt crossover poént a Nissan Juke formájában, ami annyira bejött, hogy átfogalmazva még egyszer megteszik. Itt a Renault Captur.
A jelenlegi cégautós viszonyok közt, amikor az operatív lízing dívik, amelynek áfája visszaigényelhető, a banki kamatok pedig padlót fogtak, elvileg kocsit kéne vennie minden cégnek. A helyzet drámaiságát mutatja, hogy még így sem pörög a piac: amikor a visszaigényelt áfa, a szervizköltség áfa felének levonása után szinte „bagóért” használhatnák a cégek az új autókat.