Nagyon erősek és picit zöldek: új dízelhibrid BMW divatterepjárók jöttek
Ezek a bajor gázolajos modellek azért annyira még nem hibridek, hogy zöld rendszámot kaphassanak.
Ezek a bajor gázolajos modellek azért annyira még nem hibridek, hogy zöld rendszámot kaphassanak.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.
Ez az autó praktikus családi autóként éppúgy megállja a helyét, mint kanyarvadász sportkocsiként.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
A vízszintbe dönthető első ülésen nemcsak szuperkényelmesen, hanem maximális biztonságban utazhatunk.
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
A harmadik generációs 3-as BMW korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
A bajor gyártó népszerű divatterepjárójának legsportosabb kivitelének nemcsak a teljesítménye, a nyomatéka is jelentősen megnőtt.
Immár hazánkban is rendelhető a német gyártó kupésra faragott divatterepjárójának legerősebb változata.
Már Magyarországon is rendelhető a bajor gyártó legsportosabb divatterepjárója.
A bajor gyártó új villanyautójának nemcsak a hatótávja lesz rendben, hanem vélhetően az erejével is mindenki elégedett lesz.
A három nagy prémiumgyártó közül kettő tavalyhoz képest javítani tudott az idei eladási mutatóin.
A már itthon is rendelhető BMW-újdonság legolcsóbb változatában egy 140 lóerős benzinmotor dolgozik.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.
A csúcsmodell alig több, mint 3 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100-as tempóra.
Kipróbáltuk minden idők legnagyobb motorral szerelt és legdrágább BMW-jét, amely mellett nehéz érveket felsorakoztatni. Emiatt halálra is van ítélve, mi azonban utoljára még érezni akartuk, hogy hogyan muzsikál a tucatnyi henger.
A vonalvezetés 5 évtizedet repít vissza a múltba, de a lemezek alatt sokkal modernebb technika rejtőzik.
Ha valaki egy igen sportos családi autóra vágyik, ezzel a bajor újdonsággal nem lőhet mellé.
Az Alpina által kezelésbe vett 3-as az M340i és a hamarosan érkező új M3 közé ékelődik be.