Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"ffeef052-982d-4ff4-ba0b-a9a7b6a63305","c_author":"hvg.hu","category":"gazdasag","description":"Ázsiából, az egykori Szovjetunió tagállamaiból és afrikai országokból érkezett a legtöbb önkéntes.","shortLead":"Ázsiából, az egykori Szovjetunió tagállamaiból és afrikai országokból érkezett a legtöbb önkéntes.","id":"20250424_oroszorszag-kulfoldi-zsoldosok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/ffeef052-982d-4ff4-ba0b-a9a7b6a63305.jpg","index":0,"item":"44378cf7-c75a-4d73-9105-23d4dded3b89","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250424_oroszorszag-kulfoldi-zsoldosok","timestamp":"2025. április. 24. 11:45","title":"Legalább 48 ország zsoldosai harcolnak Oroszország oldalán","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"524e1fcd-e025-44db-9d90-3ca8bc3af4bf","c_author":"hvg360","category":"360","description":"Trump a kapituláció tervét dolgozta ki Ukrajna számára, stratégiája olyan, mintha Putyin diktálta volna. Ki súg Trumpnak külföldről? A Pentagonban káosz van, Pete Hegseth miniszternek mennie kell. Témák és vélemények a világsajtóból.","shortLead":"Trump a kapituláció tervét dolgozta ki Ukrajna számára, stratégiája olyan, mintha Putyin diktálta volna. Ki súg...","id":"20250424_Nemzetkozi-lapszemle","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/524e1fcd-e025-44db-9d90-3ca8bc3af4bf.jpg","index":0,"item":"128f1f9a-54ab-4d47-a4e2-8b1a60b3b453","keywords":null,"link":"/360/20250424_Nemzetkozi-lapszemle","timestamp":"2025. április. 24. 10:47","title":"Wall Street Journal: Trumpnak úgy kellene dobnia a vámokat, mint anno Mitterrand francia elnöknek a szocializmust","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d5430e77-bfb8-411c-ba41-b94aa6edbc35","c_author":"MTI","category":"kkv","description":"Látványos a visszaesés.","shortLead":"Látványos a visszaesés.","id":"20250423_tesla-profit-71szazalek-visszaeses-elso-negyedev-elon-musk","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d5430e77-bfb8-411c-ba41-b94aa6edbc35.jpg","index":0,"item":"5d2b54b9-5ffe-4016-832a-ae601345fd88","keywords":null,"link":"/kkv/20250423_tesla-profit-71szazalek-visszaeses-elso-negyedev-elon-musk","timestamp":"2025. április. 23. 07:33","title":"71 százalékkal esett a Tesla profitja az első negyedévben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"77d96768-49b4-4c7e-8562-fd5051ca713b","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Ezúttal a Hírklikk ellen ítélt a bírói testület, pedig korábban a mostanival ellentétes következtetésre jutott – csak akkor a szocialista Tüttő Kata perelt. ","shortLead":"Ezúttal a Hírklikk ellen ítélt a bírói testület, pedig korábban a mostanival ellentétes következtetésre jutott – csak...","id":"20250423_Ismet-Orban-Viktornak-adott-igazat-a-Kuria-Spar-ugyben","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/77d96768-49b4-4c7e-8562-fd5051ca713b.jpg","index":0,"item":"73378151-ec05-4b59-99e5-12eba62a4ed5","keywords":null,"link":"/itthon/20250423_Ismet-Orban-Viktornak-adott-igazat-a-Kuria-Spar-ugyben","timestamp":"2025. április. 23. 14:14","title":"Ismét Orbán Viktornak adott igazat a Kúria a SPAR-ügyben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"875fffec-97d0-4f73-9103-d401cd9ccd33","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Az Európai Bizottság közlése szerint a két amerikai technológiai óriás, az Apple és a Meta is komoly pénzbüntetést kapott az Európai Unióban.","shortLead":"Az Európai Bizottság közlése szerint a két amerikai technológiai óriás, az Apple és a Meta is komoly pénzbüntetést...","id":"20250423_europai-unio-penzbuntetes-meta-apple-ebx","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/875fffec-97d0-4f73-9103-d401cd9ccd33.jpg","index":0,"item":"f7d33fe3-3c0b-435b-8037-c6673bcc0951","keywords":null,"link":"/tudomany/20250423_europai-unio-penzbuntetes-meta-apple-ebx","timestamp":"2025. április. 23. 12:06","title":"286 milliárd forintos büntetést kapott Európától az Apple és a Meta","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7e2239db-24c5-4954-8c5d-c5552b459f7a","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Magyar Péter azokkal a szavakkal búcsúzott a szentatyától, amelyeket Ferenc pápa magyarul mondott el a budapesti látogatása során.","shortLead":"Magyar Péter azokkal a szavakkal búcsúzott a szentatyától, amelyeket Ferenc pápa magyarul mondott el a budapesti...","id":"20250423_magyar-peter-vatikan-ferenc-papa-nunciatura-temetes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7e2239db-24c5-4954-8c5d-c5552b459f7a.jpg","index":0,"item":"45fc1bf1-2166-437c-a734-f06313f8002b","keywords":null,"link":"/itthon/20250423_magyar-peter-vatikan-ferenc-papa-nunciatura-temetes","timestamp":"2025. április. 23. 17:12","title":"Magyar Péter a Vatikán budapesti nunciatúráján tisztelgett Ferenc pápa emléke előtt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7345b024-2133-4b6e-b057-8c8bbcd80dc3","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"A NOX zenészét tavaly decemberben, egy zenekari próbáról vitte el a mentő. Bár a kórházban megmentették az életét, a felépülése akár több hónapig is eltarthat.","shortLead":"A NOX zenészét tavaly decemberben, egy zenekari próbáról vitte el a mentő. Bár a kórházban megmentették az életét...","id":"20250424_Nagy-Tamas-a-harmadik-sztrokja-utan-Elek-es-ez-a-legfontosabb","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7345b024-2133-4b6e-b057-8c8bbcd80dc3.jpg","index":0,"item":"20880f07-db71-4cb3-80c5-66ef19d6375c","keywords":null,"link":"/elet/20250424_Nagy-Tamas-a-harmadik-sztrokja-utan-Elek-es-ez-a-legfontosabb","timestamp":"2025. április. 24. 10:38","title":"Nagy Tamás a harmadik sztrókja után: „Élek, és ez a legfontosabb!”","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"9ba30851-7da3-42b4-8938-f6f6a6cb2cd5","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Három lehetőséget kínált a szimpatizánsoknak, de ebből az egyik szerinte nem opció.","shortLead":"Három lehetőséget kínált a szimpatizánsoknak, de ebből az egyik szerinte nem opció.","id":"20250423_Hadhazy-Akos-Facebookon-keri-ki-a-tuntetok-velemenyet-hogyan-tovabb","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/9ba30851-7da3-42b4-8938-f6f6a6cb2cd5.jpg","index":0,"item":"b5eaafa9-3409-48fe-8232-243d2c0cd2ff","keywords":null,"link":"/itthon/20250423_Hadhazy-Akos-Facebookon-keri-ki-a-tuntetok-velemenyet-hogyan-tovabb","timestamp":"2025. április. 23. 11:07","title":"Hadházy Ákos Facebookon kéri ki a tüntetők véleményét: hogyan tovább?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
László Ferenc
László Ferenc
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
László Ferenc
László Ferenc
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4, hanem csak egy 2 személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
László Ferenc
László Ferenc
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat.
László Ferenc
László Ferenc
A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került, az utas fejtámlájába pedig integrált hangszórót rejtettek. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
László Ferenc
László Ferenc
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni.
László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc
Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e. A prototípusok egyébként 20 kilogrammal nehezebbek, mint a normál i3-asok.
László Ferenc
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite. A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi. A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat. Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk. A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.