szerző:
László Ferenc
Tetszett a cikk?

Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.

A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.

©
©

A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.

©
©

A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4, hanem csak egy 2 személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.

©
©

Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat.

©
©

A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került, az utas fejtámlájába pedig integrált hangszórót rejtettek. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.

©
©

A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni.

©
©
©

Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e. A prototípusok egyébként 20 kilogrammal nehezebbek, mint a normál i3-asok.

©

A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi. 
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk. 
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.

A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.

A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.

Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.

A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.

A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.

A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.

A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.

A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.

Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.

A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!