Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"7ef4f10d-13ce-4669-9935-9dec7fdc9017","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A magyar piac is bekerült azok közé, ahol elérhetők lesznek a limitált szériás, egyedi dizájnú Xbox Series X konzolok és kontrollerek.","shortLead":"A magyar piac is bekerült azok közé, ahol elérhetők lesznek a limitált szériás, egyedi dizájnú Xbox Series X konzolok...","id":"20250128_microsoft-coca-cola-xbox-series-x-fanta-kiadas-magyar-megjelenes","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7ef4f10d-13ce-4669-9935-9dec7fdc9017.jpg","index":0,"item":"7ee2e67e-2b60-473c-a86f-624db802d680","keywords":null,"link":"/tudomany/20250128_microsoft-coca-cola-xbox-series-x-fanta-kiadas-magyar-megjelenes","timestamp":"2025. január. 28. 12:44","title":"A Coca-Cola bejelentette: Magyarországra is jön a fantás Xbox","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"1534cee0-8be0-4043-a2d3-c136004949b4","c_author":"hvg.hu","category":"sport","description":"Az úszók gyakorlatilag teljes sebességgel csapódtak neki a medence falának, mert azt hitték, hogy még van két és fél méterük a fordulóig.","shortLead":"Az úszók gyakorlatilag teljes sebességgel csapódtak neki a medence falának, mert azt hitték, hogy még van két és fél...","id":"20250128_szervezok-hiba-zaszlosor-uszoverseny-tokio-uszok-serules","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/1534cee0-8be0-4043-a2d3-c136004949b4.jpg","index":0,"item":"e74c201a-b986-43a6-807a-4197937fbaef","keywords":null,"link":"/sport/20250128_szervezok-hiba-zaszlosor-uszoverseny-tokio-uszok-serules","timestamp":"2025. január. 28. 10:34","title":"Hibáztak a szervezők, sok úszó egyszerűen lefejelte a falat egy tokiói versenyen","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"246e16bf-5e81-4046-975f-e51e0411869b","c_author":"CIB Bank","category":"brandcontent","description":"A megfelelő tervezés, nyitottság és a profi segítség – például egy prémium bankár – igen jó szolgálatot tehet akkor, ha a pénzünket nem csupán parkoltatni szeretnénk a bankszámlánkon. Arról, hogy ezt ki, milyen módon és feltételekkel tudja igénybe venni, Vasas Norberttel, a CIB Bank Prémium és Privát Banki Szegmens Menedzsment vezetőjével beszélgettünk.","shortLead":"A megfelelő tervezés, nyitottság és a profi segítség – például egy prémium bankár – igen jó szolgálatot tehet akkor, ha...","id":"20241121_Befektetesek-kezelese-privat-bankar-CIB-Magnifica-podcast","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/246e16bf-5e81-4046-975f-e51e0411869b.jpg","index":0,"item":"67cef640-7a4a-4d8a-ba16-053e0ea86278","keywords":null,"link":"/brandcontent/20241121_Befektetesek-kezelese-privat-bankar-CIB-Magnifica-podcast","timestamp":"2025. január. 28. 14:30","title":"Hol van jó helyen a pénze?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":true,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":true,"c_isbranded":true,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e7a453be-1c34-41a2-8420-800ac9adc72d","c_author":"hvg.hu","category":"elet","description":"Cukrászati nyomás alatt a rendszer.","shortLead":"Cukrászati nyomás alatt a rendszer.","id":"20250129_Mini-Dubaj-torta","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e7a453be-1c34-41a2-8420-800ac9adc72d.jpg","index":0,"item":"8e278547-6ee2-4f39-b4d0-8b016f6bc992","keywords":null,"link":"/elet/20250129_Mini-Dubaj-torta","timestamp":"2025. január. 29. 14:51","title":"Nem állt le az élet a Bindzsisztán-szelettel, máris itt a Mini Dubaj és Maxi Dubaj torta","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"e50a3c03-0e89-48d5-bc97-daeb151e6090","c_author":"hvg.hu/MTI","category":"gazdasag","description":"A külügyminiszer azelőtt sietett ezt közzétenni, hogy a miniszterelnökkel együtt az Egyesült Arab Emírségekbe érkezett.","shortLead":"A külügyminiszer azelőtt sietett ezt közzétenni, hogy a miniszterelnökkel együtt az Egyesült Arab Emírségekbe érkezett.","id":"20250128_mini-dubaj-szijjarto-peter-egyesult-arab-emirsegek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/e50a3c03-0e89-48d5-bc97-daeb151e6090.jpg","index":0,"item":"55157ec3-3ff9-4b98-a487-b84296a1e023","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250128_mini-dubaj-szijjarto-peter-egyesult-arab-emirsegek","timestamp":"2025. január. 28. 15:58","title":"Szijjártó a Mini-Dubajról: Már megszületett minden szükséges megállapodás","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"c4fb7281-1b9a-4ac5-ade3-306fe24aeb57","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"2023 óta nem mozdult el a Végítélet órájának mutatója, így az emberiség 90 másodperccel van éjfél előtt – vagyis közel áll ahhoz, hogy elpusztítsa önmagát. Hamarosan kiderül, a Nobel-díjas tudósok szerint jobb vagy fenyegetőbb hely lett-e a világ.","shortLead":"2023 óta nem mozdult el a Végítélet órájának mutatója, így az emberiség 90 másodperccel van éjfél előtt – vagyis közel...","id":"20250128_vegitelet-oraja-doomsday-clock-donald-trump-putyin-oroszorszag-egyesult-allamok-nuklearis-haboru","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/c4fb7281-1b9a-4ac5-ade3-306fe24aeb57.jpg","index":0,"item":"5884f275-8300-4b44-849b-0b027246709b","keywords":null,"link":"/tudomany/20250128_vegitelet-oraja-doomsday-clock-donald-trump-putyin-oroszorszag-egyesult-allamok-nuklearis-haboru","timestamp":"2025. január. 28. 13:17","title":"Újra beállítják a Végítélet óráját, ez befolyásolhatja a tudósok döntését","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b55a0080-f8c8-4674-ae3f-4f2d04dc988b","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Félmillió magyart korlátozhatott csak a Facebook a szabályok állítólagos megsértése miatt. Többségüknek fogalmuk sincs arról, miért tűntek el bejegyzéseik vagy tiltották le fiókjukat, és egyre kevesebb esélyük van rá, hogy visszaszerezzék azt. Egy friss tanulmány rávilágít az okokra: a szolgáltatók nem csak slamposan és összevissza írják a szabályokat, hanem már a reklamációkat is lepasszolják a mesterséges intelligenciának.","shortLead":"Félmillió magyart korlátozhatott csak a Facebook a szabályok állítólagos megsértése miatt. Többségüknek fogalmuk sincs...","id":"20250128_kozossegi-media-facebook-youtube-letiltott-fiokok-tiltas-korlatozas-nmhh-tanulmany-mesterseges-intelligencia","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b55a0080-f8c8-4674-ae3f-4f2d04dc988b.jpg","index":0,"item":"af7d022c-3705-4377-95c7-d5a29304150e","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250128_kozossegi-media-facebook-youtube-letiltott-fiokok-tiltas-korlatozas-nmhh-tanulmany-mesterseges-intelligencia","timestamp":"2025. január. 28. 12:33","title":"Magyarok százezreit korlátozta a Facebook és társai, kiderült, miért kapják vissza egyre kevesebben fiókjukat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7374f5f4-87b7-4449-a682-d7d58cc77460","c_author":"MTI","category":"cegauto","description":"A piac közel kétharmada Kínáé. ","shortLead":"A piac közel kétharmada Kínáé. ","id":"20250128_14-szazalekkal-nott-a-villanyautok-eladasa-vilagszinten-tavaly","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7374f5f4-87b7-4449-a682-d7d58cc77460.jpg","index":0,"item":"a171ccc2-8ad4-4919-acaf-47e428262122","keywords":null,"link":"/cegauto/20250128_14-szazalekkal-nott-a-villanyautok-eladasa-vilagszinten-tavaly","timestamp":"2025. január. 28. 07:09","title":"14 százalékkal nőtt a villanyautók eladása világszinten tavaly","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Las Vegasban volt szerencsénk kipróbálni a kényelmes városi utazást újraértelmező kis villanyautót.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
László Ferenc
László Ferenc
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
László Ferenc
László Ferenc
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4, hanem csak egy 2 személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
László Ferenc
László Ferenc
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat.
László Ferenc
László Ferenc
A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került, az utas fejtámlájába pedig integrált hangszórót rejtettek. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
László Ferenc
László Ferenc
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni.
László Ferenc
László Ferenc
László Ferenc
Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e. A prototípusok egyébként 20 kilogrammal nehezebbek, mint a normál i3-asok.
László Ferenc
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite. A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi. A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat. Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk. A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.
A BMW 2013-ban dobta piacra elsősorban városi használatra szánt kompakt elektromos autóját, az azóta több ráncfelvarrást is megélt i3-at. Az egyedi külsejű és alig 4 méter hosszú kocsiról sok minden eszünkbe jut, de a sofőrös limuzin-élmény nem igazán, most azonban itt az eddigi i3-as életérzést teljesen újragondoló i3 Urban Suite.
A Las Vegasban zajló CES 2020 rendezvényen leleplezett újdonság külső méretei változatlanok maradtak, azonban az utasteret teljesen átalakították, egyedül a vezetőülés és a műszerfal maradt a régi.
A normál változattal ellentétben ezúttal nem egy 4-, hanem csak egy 2-személyes autóhoz van szerencsénk, melyben a jobb oldalt hátul helyet foglaló utas körülbelül olyan kényelemet és luxust élvezhet, mint egy 7-es sorozatú BMW limuzinban. Vagy jobbat.
Az utas egy puha fotelben foglalhat helyet, a lábát felhelyezheti az anyósülés helyére került, elektromosan állítható lábtartóra és közben a tetőből kihajtható kijelzőn fogyaszthat különböző vizuális tartalmakat. A bal hátsó ülés helyére egy asztali lámpával ékesített rakodófelület került. Az utastérben többek közt újrahasznosított anyagokkal, minőségi fával és cserzett olajlevél-kivonattal finomított bőrkárpittal találkozhatunk.
A bajor gyártó első körben 20 darab i3-at alakított át Urban Suite kivitelűvé, melyek a CES 2020 napjaiban Las Vegasban már munkába is álltak: a lokálisan zéró károsanyagkibocsátású autót sofőrrel együtt egy okostelefonos alkalmazással lehet a kívánt helyszínre rendelni. Azzal kapcsolatban egyelőre nem született döntés, hogy a jelenleg közúti használatra alkalmas koncepcióautónak tekinthető újdonság sorozatgyártásba kerül-e.