Élményautó a javából: leleplezték a BMW M2 CS-t

Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, azonban a 450 lóerős CS változat még izgalmasabb lett.

  • hvg.hu hvg.hu
Élményautó a javából: leleplezték a BMW M2 CS-t

A hamisítatlan vezetési élményre vágyók a BMW kínálatából eddig az M2 Competitionben találták meg leginkább a számításukat, ami ugyebár egy 411 lóerős motorral szerelt hátsókerék-hajtású sportkupé. A hazánkban 19 millió forintos alapárú közúti rakéta kézi-, illetve automataváltóval 4,4, illetve 4,2 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

És most megérkezett a még sportosabb változat, az M2 CS. Íme:

BMW

A számos különböző M4-es alkatrésszel mérgesített, illetve karbonelemekkel könnyített újdonság 3 literes 6 hengeres turbómotorja 450 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre, még pedig 550 Nm kísértében. Ez pedig elegendő ahhoz, hogy a hatgangos manuálváltós változat 4,2, a hétfokozatú automataváltós pedig kereken 4 másodperc alatt katapultáljon 0-ról 100-ra.

BMW

A 280 km/h végsebességű BMW M2 CS 19 colos kerekeken gördül, és felár ellenében karbonkerámia sportfékekkel is rendelhető. Az M2 CS alapára 95 000 euró, vagyis átszámítva mintegy 31,3 millió forint. Összehasonlításképp: a 431 lovas BMW M4 hazai alapára 24,6 millió forint.

BMW

 

BMW
BMW
BMW
BMW
BMW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.