8-as Golf GTI: íme a magyar kéz által rajzolt új sportkompakt
Egyedi lökhárítók, ültetett futómű és méretes könnyűfémfelnik a wolfsburgi gyártó érkezőben lévő izgalmas új modelljén.
Egyedi lökhárítók, ültetett futómű és méretes könnyűfémfelnik a wolfsburgi gyártó érkezőben lévő izgalmas új modelljén.
A hatalmas kerekeken gördülő kombi Audi egyrészt fenemód gyors, másrészt egy komplett család elfér benne csomagokkal együtt.
A stílusos módon 555 példányban gyártandó Imprezára várhatóan többszörös lesz a túljelentkezés.
A Volkswagen népszerű kompaktja benzines, dízel, gázos, hibrid és plugin hibrid, 90-300 lóerős változatokban érkezik.
Az Alpina által kezelésbe vett 3-as az M340i és a hamarosan érkező új M3 közé ékelődik be.
A 70-es évek elején nagyon kevés készült ebből az ikonikus bajor sportgépből. És ez érződik is az eladásra kínált példány árán.
A Q5-ös és Q7-es divatterepjárók, valamint az A7-es és A8-as szedánok után most itt az A6-os tölthető hibrid változata.
A kizárólag benzinmotorral szerelt újdonság leginkább az Audi Q8-hoz, illetve a BMW X6-hoz hasonlítható.
A megnövelt teljesítményű újdonság rövidebb és szélesebb lett az elődjénél, és e közben némileg csökkent a tömege, illetve a fogyasztása.
Ez a több mint 2,5 évtizedes múltra visszatekintő ritkaság nemcsak gyors, hanem adott esetben egy komplett család is belefér a csomagokkal együtt.
Jövőre akár oldtimer vizsgára is vihető ez a hatalmas olasz terepjáró, amiben a több évtizedes múlt ellenére alig van kilométer.
Az orosz gyártó új automata egysége az eddigieknél nagyobb komforttal és alacsonyabb fogyasztással kecsegtet.
A sportos crossover sorozatgyártása a napokban kezdődött meg Romániában.
A német luxusszedánnak minden adottsága megvan ahhoz, hogy hazánkban élvezhesse a zöld rendszám előnyeit.
A négykarikás gyártó méretes divatterepjáróját plugin hibrid technika hivatott tisztább működésűvé és alacsonyabb fogyasztásúvá tenni.
Ez konkrétan az az autó, ami utolsóként hagyta el a jobb sorsra érdemes Saab-gyárat.
Az Abarth által készített kisautó hátsó szárnyát több fokozatban lehet állítani, a legnagyobb leszorítóerő 42 kilogramm.
Meglepően erős német-francia motor dolgozik ebben a román divatterepjáróban, amely olyan vehemensen mozog, mint egyetlen korábbi Dacia sem. Olcsó sportautó lett a Dusterből? Jövünk a válasszal.
A kiváló állapotú lengyel szedán a jelek szerint nagyon könnyen megkaphatja akár az OT-rendszámot is.
Itt a bizonyíték arra, hogy a közúti alapverziójában is izgalmas vonalvezetése Mazda 3-nak jól áll a versenytechnika.