Kellemes meglepetésekkel érkezik az új BMW M3
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből többféle változat is jön, így vélhetően mindenki megtalálja majd a számítását.
A bajor gyártó teljesen új fejlesztésű sportmodelljéből többféle változat is jön, így vélhetően mindenki megtalálja majd a számítását.
A második generációs Evoque nem nőtt nagyobbra az elődjénél, a belsejében viszont több hely jut az utasoknak és a csomagoknak.
A kompakt prémium divatterepjáró legerősebb változatának közúti tesztelése a jelek szerint már javában folyik.
A gyártó megemelte népszerű kompakt kombiját, és néhány fényezetlen elemmel tette kicsit vagányabbá.
Az AvtoVAZ-nál idén jelentősen több motor készül, mint tavaly, és jövőre is növekedni fog a gyártókapacitás.
Az olasz gyártó magas építésű modelljével hamarosan a versenypályákon is találkozhatunk.
A bajor gyártó kompakt szedánja hazánkban minden további nélkül megkaphatja a számos kedvezménnyel járó zöld rendszámot.
Egy jómódú országban ezt tűnik jelenleg a leginkább életszerű hozzáállásnak. Az elektromos autókat viszont igen intenzíven használják kis távokra.
Vázoljuk, hogy milyennek ígérkezik a Golf, az Astra és a Focus legújabb versenytársa. Nem lesz unalmas.
A BMW méretes kupéjának motorházteteje alatt egy magas fordulatszámú biturbó V8-as erőforrás rejtőzik.
Hazánkban is bemutatkozott a dél-koreai márka nagy divatterepjárója, melynek van néhány igen hasznos funkciója. És egyelőre csak dízelmotorral kapható.
Ez a bajor divatterepjáró egyrészt elképesztően erős, másrészt viszont egyáltalán nem fogyaszt sokat.
Jelek szerint a Nürburgringen már javában zajlik a bőven 400 lóerő feletti teljesítményű sportos divatterepjáró tesztelése.
A vászontetős 8-as széria legerősebb modellje 530 lóerővel támadja le az aszfaltot.
Az izomautó hamarosan érkező új változatában akár négyen is a legnagyobb kényelemben utazhatnak majd.
Garantált, hogy ebből a limitált szériás modellből nem jön majd minden sarkon szembe egy példány.
Literteljesítmény fronton az eminens tanulók ma már a 270 lóerő/literes értéket is megközelítik.
Ezen a rendezvényen keresve sem találtunk hibrid, vagy esetleg tisztán elektromos meghajtású járgányokat. V8-as, kompresszoros és nitrós csodákból viszont nem volt hiány.
A 80-as években keveseknek adatott meg, hogy beüljenek egy kupé Skodába, és mostanra tovább csökkent ennek esélye, hiszen mára alig maradt meg néhány jó állapotú példány. Mutatunk egyet.
Ha valaki egy az alapmodellnél egyedibb megjelenés és kicsit sportosabb T6-osra vágyik, az vessen néhány pillantást erre az új változatra.