Itt a világ legértékesebb márkáinak listája, megint az Apple vezeti
A világ tíz legértékesebb márkája közül nyolc amerikai, a lista elejére idén sem lehetett 100 milliárd dollár alatti márkaértékkel bekerülni.
A világ tíz legértékesebb márkája közül nyolc amerikai, a lista elejére idén sem lehetett 100 milliárd dollár alatti márkaértékkel bekerülni.
Mostantól csak jelzésértékű módon tüntetik fel a Sága márkajelzést a Master Good baromfihústermékein: fokozatosan kivezetik Magyarország egyik legismertebb brandjét.
Épphogy túlestek az irodai közösségek a sokkszerűen érkező, korábban elképzelhetetlen kultúraváltáson, azaz a home office széleskörű elterjedésén, rutinná válásán, máris itt a következő megoldandó probléma: a munkavállalók egy része erősen vonakodik feladni az otthoni munkavégzést. A visszacsábításukban vasszigor vagy tétova kísérletek helyett a vezetők és alkalmazottak közötti párbeszéd és közös gondolkodás vezethet valódi megoldásokhoz, az eszközpark ehhez viszont még sok cégnél szűkös.
Ha egy szolgáltatás semmit nem változik, csak nevet vált, akkor biztosan lesznek páran, akik azt mondják, hogy rosszabb lett. A Netpincér is sokat kockáztat 1999 óta létező neve eldobásával, de a váltás akár az egész magyar online szolgáltató piacot is megváltoztathatja.
„Most még nem tudok fizetni, de a következő már pénzes meló lesz!” „Össze tudsz dobni nekem egy logót gyorsan?” „Összeteszel egy prezit nekem holnapra? Ez egy nagy pályázathoz kell, ha összejön, Te is jól jársz majd.” Ismerősek ezek a mondatok?
Bár az internetnek hála napjainkban bárki dönthet úgy, hogy termékét vagy szolgáltatását bemutatja a világnak, ezzel párhuzamosan viszont nehezebbé vált kitűnni az egyre növekő tömegből. Összeválogattunk kilenc márkát, melyeknek ez mégis sikerült. Van, amelyik 17. századi technológiát lovagolt meg, van, ami egyszerűen felrúgott minden marketingszabályt, és akad olyan is, amelyik sajátos munkaerő-összetételével hívta fel magára a figyelmet.
Lássuk, hogy jelenleg mely autómárkák képviselik a legnagyobb értéket! A Tesla egyelőre nincs a top10-ben, de nagyon jön fel.
A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.
Videós köszönetet mondott a Samsung azoknak a felhasználóknak, akik hűségesek maradtak a Note márkához.
A technológiia márkák továbbra is toronymagasan vezetik a Forbes TOP 100-as listáját, amelyekben a világ legértékesebb cégeit szedték össze. A listába 11 autógyártó is bekerült.
Vitathatatlanul a technológiai márkák a legértékesebbek a világon – ez derül ki a Forbes vadonatúj listájából.
A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher kozmetikai vállalat vezeti a legkedveltebb márkák listáját Franciaországban – derül ki a La Matrice és az Ifop közvélemény-kutatóintézet féléves felméréséből, amelyet a Le Figaro című napilap tett közzé.
Az ingatlanmágnás republikánus jelöltként indul, de a republikánus párt csak rontja esélyeit, célközönsége jóval szélesebb. Az idetartozók motivációit kéne megérteni.
A céget minden szempontból érzékenyen érintette az ősszel kirobbant botrány, ezért minden téren változtatni akarnak.
Sörrel kampányolni nem újdonság. De a konzervatív britek nem egyszerű leitatást találtak ki, hanem egy új brandet. Igaz, hogy hamis.
Sok apró, meglepő praktika létezik a brandépítés hatékonyságának növelésére, egy kreatív elmétől azonban egészen megdöbbentő tippet kaptunk.
Új tulajdonosa lehet a Jim Beam whiskeyk gyártójának, miután a japán Suntory Beverage & Food bejelentkezett a cégért.
A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.
Az Ébredő Erő nemcsak a mozipénztárakat robbantotta fel, de nagyon úgy fest, hogy a mindennapi cikkeket áruló hiper- és szupermarketláncok is le tudják húzni a magukét a Star Wars brandről. A jellegzetes betűkkel, esetleg valamelyik sztárfigurával ellátott termékeket viszik, mint a cukrot, legyen az dobozos tej, adventi naptár, üdítőital vagy reggeli zabpehely.
Bármit is tegyen a bevásárlókosarába, az valószínűleg az élelmiszeripart uraló tíz cég egyikének terméke.