#brand



A világ legszebb tengerpartjaival kellene versenyeznie a magyar irodáknak, de a legtöbbjük még eddig a felismerésig sem jutott el
 

A világ legszebb tengerpartjaival kellene versenyeznie a magyar irodáknak, de a legtöbbjük még eddig a felismerésig sem jutott el

Épphogy túlestek az irodai közösségek a sokkszerűen érkező, korábban elképzelhetetlen kultúraváltáson, azaz a home office széleskörű elterjedésén, rutinná válásán, máris itt a következő megoldandó probléma: a munkavállalók egy része erősen vonakodik feladni az otthoni munkavégzést. A visszacsábításukban vasszigor vagy tétova kísérletek helyett a vezetők és alkalmazottak közötti párbeszéd és közös gondolkodás vezethet valódi megoldásokhoz, az eszközpark ehhez viszont még sok cégnél szűkös.

DVM group DVM group



9 márka, ami fenekestül felforgatta a szabályokat
 

9 márka, ami fenekestül felforgatta a szabályokat

Bár az internetnek hála napjainkban bárki dönthet úgy, hogy termékét vagy szolgáltatását bemutatja a világnak, ezzel párhuzamosan viszont nehezebbé vált kitűnni az egyre növekő tömegből. Összeválogattunk kilenc márkát, melyeknek ez mégis sikerült. Van, amelyik 17. századi technológiát lovagolt meg, van, ami egyszerűen felrúgott minden marketingszabályt, és akad olyan is, amelyik sajátos munkaerő-összetételével hívta fel magára a figyelmet.

DekoRatio DekoRatio


Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon
 

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

HVG Extra Business HVG Extra Business




Megszavazták idén is a legnépszerűbb francia márkákat
 

Megszavazták idén is a legnépszerűbb francia márkákat

A Michelin abroncsgyártó, a Peugeot autógyár és az Yves Rocher kozmetikai vállalat vezeti a legkedveltebb márkák listáját Franciaországban – derül ki a La Matrice és az Ifop közvélemény-kutatóintézet féléves felméréséből, amelyet a Le Figaro című napilap tett közzé.

MTI MTI

Trump, a márka
 

Trump, a márka

Az ingatlanmágnás republikánus jelöltként indul, de a republikánus párt csak rontja esélyeit, célközönsége jóval szélesebb. Az idetartozók motivációit kéne megérteni.

Paul Garrison Paul Garrison


Sör és politika
 

Sör és politika

Sörrel kampányolni nem újdonság. De a konzervatív britek nem egyszerű leitatást találtak ki, hanem egy új brandet. Igaz, hogy hamis.

-t- -t-



Manta: Szép csendben világsiker lett a magyar sportmárka
 

Manta: Szép csendben világsiker lett a magyar sportmárka

A nagy presztízsű New York-i Graphis dizájnmagazin egy kis magyar fürdőruhagyártó kkv legújabb kollekcióját is díjazta. A Manta 6 éve szállt versenybe a legnagyobb nemzetközi sportszermultikkal, ma már csúcsminőségű FINA-engedélyes sportruháik is vannak, amelyekben már a világversenyek sztárjai is döntögethetik a csúcsokat.

Hercsel Adél Hercsel Adél

A Star Wars olyan, mint a kiskutya
 

A Star Wars olyan, mint a kiskutya

Az Ébredő Erő nemcsak a mozipénztárakat robbantotta fel, de nagyon úgy fest, hogy a mindennapi cikkeket áruló hiper- és szupermarketláncok is le tudják húzni a magukét a Star Wars brandről. A jellegzetes betűkkel, esetleg valamelyik sztárfigurával ellátott termékeket viszik, mint a cukrot, legyen az dobozos tej, adventi naptár, üdítőital vagy reggeli zabpehely.

hvg.hu hvg.hu