Nincs ennél eredetibb: szinte vadonatúj ez az 51 éves Mini
A brit kisautót az elmúlt öt évtizedben lényegében alig használták, így nem csoda, hogy kevesebb, mint 500 kilométer van benne.
A brit kisautót az elmúlt öt évtizedben lényegében alig használták, így nem csoda, hogy kevesebb, mint 500 kilométer van benne.
A kékvérű brit márka első hibrid modellje nem meglepő módon egy méretes divatterepjáró.
Ez az egyedi kialakítású elektromos autó teljesen hangtalanul képes közlekedni a temetőkben és az utakon.
Íme az alkatrész, ami nagyon hasonló a BMW-hez tartozó márkák amúgy egymástól roppant módon eltérő modelljein.
Sokáig csak az ügynökség emberei láthatták ezt a felvételt, ami most már bárki számára könnyen hozzáférhető.
A következő lépésben a módosító javaslatokat is sorra veszik.
A Pécs főterének számító Széchenyi tértől pár méterre törte be egy ékszerüzlet kirakatát egy brit férfi hétfő hajnalban.
Csak napokkal az operáció után derült ki, hogy ez okozza újabb súlyos panaszait.
Akár a parlament felfüggesztésének árán is, ha erre van szükség.
Négymilliárd fontot (1400 milliárd forintot) költöttek árufelhalmozásra a britek az európai uniós tagság megállapodás nélküli megszűnésének veszélyétől vezérelve – derült ki egy hétfőn ismertetett kutatásból. Az élelmiszerek és gyógyszer mellett a leggazdagabbak autókból is előre bevásároltak a vámoktól tartva.
Ha a 007-es ügynök családot alapított volna, jól jöhetett volna neki egy ilyen relatíve praktikus Aston Martin.
Néhány millió forint ellenében bárki hazavezetheti ezt a hatalmas V8-as motorral szerelt luxusautót.
A brit hajó állítólag nem tartotta a tiszteletben a nemzetközi tengeri hajózás szabályait. A brit védelmi minisztérium sürgős felvilágosítást kért Irántól.
Egy pillekönnyű és nagyon erős nyitott tetős autó, mely sokkal inkább való versenypályára, mint közútra.
Ez a brit szupersportkocsi már alaphelyzetben sem éppen gyenge, de most találtak még 88 extra lóerőt a motorjában.
Valamivel több, mint 50 ezer forintba kerül az az extra, amivel a német népautók egy picit a brit luxusautókra hasonlíthatnak.
A kékvérű brit luxusmárka divatterepjárójának limitált szériás kiadása abszolút egyedi utasteret kapott.
A kékvérű brit márka legújabb modellje egy 1929-ben kijött nyitott tetős versenyautónak állít emléket.
A sokak által várva várt terepjárót előbb láthatjuk építőkockákból álló változatban, mint valós önmagában.
Nincs benne V8, és nem is csak hátul hajt, emiatt sokak számára szentségtörés lehet ez az új izomautó.