
Az utastérben a legfontosabb változás, hogy a kormány mögött már nem analóg műszerek, hanem egy 12,3 colos digitális műszeregység található.

Az új idők szele, hogy V6-os motorral már nem készül az F-Type, vagyis az eddigi 340, 380, illetve 400 lóerős kivitelek nyugdíjba vonultak.

Az alapmodell kereken 300 lóerős teljesítményt ad le kizárólag a hátsó kerekekre, mely erő egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorból ered. A következő lépcsőfokot a 450 lóerős 5 literes V8-as kompresszoros kivitel jelenti, mely alapáron hátul hajt, felár ellenében pedig összkerékhajtással is rendelhető. Nem mellesleg pedig 4,6 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.

A csúcsmodell mostantól nem SVR, hanem R típusjelzést visel magán. Ez az 575 lóerős, illetve 700 Nm-es produkciót előadó változat 3,7 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra, a végsebessége pedig 300 km/h.

A 300 lóerős kupé alapmodell 64 200 euróba (21,2 millió forint) kerül, az 575 lóerős kabrió csúcsragadozó ára 132 100 euró (43,6 millió forint). Az első példányokat márciusban vehetik majd át a vásárlók.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.