#dm







Olcsó kínai kozmetikumoktól retteg a Rossmann, a Douglas és a DM
 

Olcsó kínai kozmetikumoktól retteg a Rossmann, a Douglas és a DM

A három nagy német lánc közös levélben kérte az állami szervek segítségét; miközben ők nagy hangsúlyt fektetnek a fogyasztóvédelmi és egészségügyi előírások betartására, a netes kereskedőket, pl. az Amazont vagy E-bay-t senki sem ellenőrzi, és a felelősséget is könnyen elhárítják azzal, hogy ők csak közvetítők.

hvg.hu hvg.hu



Nagy változás jön a dm-üzletekben
 

Nagy változás jön a dm-üzletekben

Bár a dm és az Alnatura vezérigazgatói sógorok, a két cég annyira összeveszett, hogy az Alnatura termékei eltűnnek a dm-üzletekből. A jövőben a Rossmann-nál és a Müllernél lehet keresni őket.

MTI MTI




Már nem az Audi a magyarok kedvenc munkahelye
 

Már nem az Audi a magyarok kedvenc munkahelye

Még mindig az autóipar a nyerő, de a szolgáltató szektorban is szívesen dolgoznának a magyar munkavállalók egy független kutatás szerint. A Randstad Award felmérése alapján kiskereskedelem kategóriában a dm nyerte el a legvonzóbb munkaadó címet.

hvg.hu hvg.hu

Újabb versenytársat kap a dm a magyar piacon
 

Újabb versenytársat kap a dm a magyar piacon

Olasz versenytársat kap a dm és a Rossmann, belép a magyar piacra a kozmetikumokat, testápolószereket, illatszereket és kreatív szépészeti szereket forgalmazó Pupa üzletlánc. Első körben öt üzletet nyitnak, de ezt év végéig megdupláznák.

hvg.hu hvg.hu

Kivégezheti a mini ABC-ket az új parkolótörvény
 

Kivégezheti a mini ABC-ket az új parkolótörvény

Agyonütheti a kisboltokat az a törvénymódosító javaslat, amellyel elvileg az élelmiszerláncokat és a nagy drogériákat zabolázná a kormány, de alaposan mellélő, ha a parlament elfogadja. Egy újonnan nyíló száz négyzetméteres üzletnek nagyjából évi másfél millióba kerülhet az, hogy a kormány kötelező parkolómegváltást ír elő.

Nagy Gergő - Szabó M. István Nagy Gergő - Szabó M. István



Egyre jobban mennek a saját márkás termékek
 

Egyre jobban mennek a saját márkás termékek

Kereskedelmi márkás élelmiszerekre mintegy 165 milliárd forintot költöttek a magyar fogyasztók az idei első félévben. Értékben a kereskedelmi márkák piaci részesedése élelmiszernél 24-ről 25 százalékra nőtt, háztartási vegyiárunál pedig 17-ről 18-ra. Élelmiszernél diszkontban és hipermarketben nőtt a saját márkák piaci részesedése, szupermarketben és hazai láncban csökkent.

unknown unknown

Semmire sem jut a nagyobb forgalommal a Dm Kft.
 

Semmire sem jut a nagyobb forgalommal a Dm Kft.

Növelte árbevételét a Dm-Drogerie Markt Kft. a 2010-es évhez képest, eredménye azonban nem éri el az előző évi teljesítmény felét sem. A költségterhek növekedése miatt üzemi szinten is romlott a társaság 2011-es eredménye.

hvg.hu hvg.hu